Show je laatste aankopen #5

Omg m’n huishoudelijke hart gaat hier sneller van kloppen

3 likes

Houd de website van de blokker ook in de gaten! Ik heb er uiteindelijk 38 euro voor betaald via blokker! De prijzen variëren per dag en tijdstip

Edit: oeps haha. Voorheen kostte het 63 euro dus vandaar mijn bericht. Zie nu dat ie bijna net zo duur is als bij de blokker destijds.

Dat shirt! Waarvan? :heart_eyes:

Ja en iBood! Ik heb deze in het zwart daar voor 25 euro gekocht in maart

3 likes

Ik zei tegen mn man Hey zal ik deze kopen?
En nu is er een voor hem en een voor haar onderweg

4 likes

Dit is zo satisfying

1 like

Vraag me wel af wie hier ooit 91 euro voor zou gaan betalen

5 likes

Er waren nieuwe kleuren uit, en had er net te weinig om goed uit te komen met de was, dus paar gekocht (ik ben veel te blij met deze sokken trouwens):

7 likes

Puur uit interesse: wat is er zo fijn aan (deze) teensokken? Moet ik dit ook hebben? :stuck_out_tongue:
En draag je dit voor wandelen/sport, of gewoon ook op dagelijkse basis?

3 likes

Vond ik ook! Ik had al een aantal (meng)kommen, vergiet, etc. die je een soort van in elkaar kan stapelen, maar dat is niet zo uitgemeten als dit natuurlijk. Dit is echt een space saver en ben er ook heel blij mee :grinning:

Die broek heb ik ook, zit super chill en mooi bij mij

1 like

Ik draag ze vooral met hardlopen (en ook wel normaal wandelen maar dan kom ik niet goed uit qua was haha), voordeel is dat je geen blaren/likdoorns krijgt, geen last van wrijvingen door naden etc. Ik loop er marathon op lopen zonder blaren zeg maar. Het loopt natuurlijker omdat je tenen zich spreiden en ze allemaal in hun eigen vakje zitten.

Niks moet, maar ik vind ze echt veel fijner dan normale sokken; maar ik loop in voorjaar/zomer/begin najaar ook buiten op barefoots (vaak op die vibrams, met ook teenvakjes)

8 likes

Ik kreeg van mijn teensokken juist veel last van blaren. Misschien een verschil in kwaliteit, toen alleen gekocht voor de leuk

1 like

Ja, dat denk ik kwaliteitsverschil, want gezien de afstanden die ik erop afleg zou ik anders echt wel al blaren moeten hebben. Deze zijn trouwens ook niet goedkoop voor sokken (voor elke andere sok zou ik het geld niet neerleggen) en zijn ook wel echt speciaal ontwikkeld voor hardlopen & ultra(trail) en ze hebben ook speciale voor wandelen (daar heb ik 1 paar van)

ik heb slechts 1 vraag; krijg je je tenen er direct in of moet je ze helpen. als ik mijn kromme tenen zie dan denk ik; die komen er nooit in zonder hulp

3 likes

Ik moet soms beetje helpen met de handen zodat alle tenen op juiste plek komen en mijn tenen zijn recht zat. Dat is ook wel logisch want zijn sokken toch? Maar ook kromme tenen komen er wel in, beetje oefening en dan gaat het steeds vlotter

Haha, straks begin ik hier een tenensokken trend :rofl:
alleen maar omdat ik er als duursporter in geloof :sweat_smile:

3 likes

hahahah ik heb werkelijk geen idee hoe die dingen werken, in mijn hoofd bezorgt het een kronkel. :joy: handschoenen voor je voeten idee. hahahaha

1 like
5 likes

Je had mij al bijna geinfluenced na je post dat je er geen blaren van krijgt enz. maar toen zag ik de prijs :sob:

1 like

Misschien moet dat product maar worden opgenomen in het FF kerstpakket samen met het badje, spijkermat, trui, parfum geurkaars etc en natuurlijk een Dyson stofzuiger éééééééééééén glittermondkapje. :wink:

/edit

21 likes