Ik had die sokken vroeger ook, maar dan met regenboogkleuren. Die waren heel hip en goedkoop, maar zaten verschrikkelijk. Je kon wel je teenslippers gewoon aan.
en een glitter mondkapje!
Die had ik ook hahaha
Leuke broek! Met wat voor schoenen combineer jij dat? Ik ben in de winter een laarsjes persoon en daarbij kunnen die 7/8 lengtes niet echtb
Ja, die prijs he, zoals ik al zei; normaal zou ik nooit zulke dure sokken kopen, voor mij is het het waard. Het is ook hele andere kwaliteit dan die regenboog van hierboven.
Precies deze, ja. Van de markt!
Jaaaa ik had deze ook in mijn alto fase en die droeg ik dan bij voorkeur onder een schots geruit plooirokje .
Haha ik zag het ook op insta langskomen, ik hou alleen niet van DIYen en wel van geld uitgeven dus ik hou het maar bij die van hay
Dat heb ik ook wel is aangehad! Voelde me toen zóóó cool
Nu zijn die rokjes weer helemaal hip dus wie weet kan je dit ook weer zo combineren
Dat laatste geloof ik wel, dat zie je ook wel op de plaatjes. Ik wilde het wel proberen nav jouw post, omdat mijn middelste teen aan 1 voet volgens de dokter overbelast is doordat die ernaast er tegenaan drukt, maar denk er nog ff over na. Hebben ze ooit sale?
Ja, er zijn aantal (zowel online als stenen winkels) die ze verkopen in Nederland en zitten regelmatig ook wel in de sale.
Ik had ze ook
Een metalplaat die gaat over het (politie)geweld tegen de zwarte bevolking, van een van de meest vernieuwende bands van de laatste jaren, hoort toch wel in mijn kast.
Ik vond deze sokken altijd zo hip en stoer, wilde ze ook maar kon ze nooit ergens vinden.