Show je laatste aankopen #5

Ik had die sokken vroeger ook, maar dan met regenboogkleuren. Die waren heel hip en goedkoop, maar zaten verschrikkelijk. Je kon wel je teenslippers gewoon aan.

13 likes

en een glitter mondkapje!

2 likes

Deze wanstaltigheden? Die had ik ook. :sob:

52 likes

Die had ik ook hahaha

1 like

een bekende van mij heeft deze dingen een tijdje terug gekocht haha, ook zo wanstaltig

4 likes

Leuke broek! Met wat voor schoenen combineer jij dat? Ik ben in de winter een laarsjes persoon en daarbij kunnen die 7/8 lengtes niet echtb

Ja, die prijs he, zoals ik al zei; normaal zou ik nooit zulke dure sokken kopen, voor mij is het het waard. Het is ook hele andere kwaliteit dan die regenboog van hierboven.

Precies deze, ja. Van de markt!

1 like

Jaaaa ik had deze ook in mijn alto fase en die droeg ik dan bij voorkeur onder een schots geruit plooirokje :sweat_smile:.

3 likes

Haha ik zag het ook op insta langskomen, ik hou alleen niet van DIYen en wel van geld uitgeven dus ik hou het maar bij die van hay :joy:

1 like

Dat heb ik ook wel is aangehad! Voelde me toen zóóó cool

1 like

Nu zijn die rokjes weer helemaal hip dus wie weet kan je dit ook weer zo combineren :wink:

1 like

Dat laatste geloof ik wel, dat zie je ook wel op de plaatjes. Ik wilde het wel proberen nav jouw post, omdat mijn middelste teen aan 1 voet volgens de dokter overbelast is doordat die ernaast er tegenaan drukt, maar denk er nog ff over na. Hebben ze ooit sale?

1 like

Ja, er zijn aantal (zowel online als stenen winkels) die ze verkopen in Nederland en zitten regelmatig ook wel in de sale.

1 like

Ik had ze ook :joy:

Een metalplaat die gaat over het (politie)geweld tegen de zwarte bevolking, van een van de meest vernieuwende bands van de laatste jaren, hoort toch wel in mijn kast.

16 likes

Ik vond deze sokken altijd zo hip en stoer, wilde ze ook maar kon ze nooit ergens vinden.

1 like

Rugzakje voor naar werk :smiley:

10 likes

Verliefd

12 likes

Nieuwe trui :heart:

Ooo heerlijke throwback die teensokken ik had ze ook! Maar kreeg er juist blaren van omdat al mn schoenen ineens krapper zaten door dat extra materiaal tussen mn tenen :sweat_smile: en t was ook altijd feest om ze weer goed te doen na het wassen als al die teentjes binnestebuiten zaten.

13 likes