Show je laatste aankopen #5

Wauw wat een verschil in prijs. Ik vind ze heel mooi, zelf zou ik het zonder de salamander (?) Kopen, dan voelt het meer tijdloos.

Is roermond outlet echt zoveel goedkoper?? ;o

waarom heb je vier kattenbakken nodig? Heb je zoveel katten?

2 likes

Ik heb drie katten! De “regel” is per kat een kattenbak plus een extra.

Het is jaren goed gegaan met maar twee bakken, maar in juni begonnen twee van mijn katten geregeld te vechten en heb ik ze lange tijd gescheiden moeten houden. Oorzaak een combinatie van van alles, waaronder stress door verhuizen, inpakken, veel vreemde mensen over de vloer gehad et cetera. Er is zelfs een kattengedragstherapeut langs geweest. Zij raadde aan om straks als de rust weer is wedergekeerd (na twee keer verhuizen) om o.a. meer bakken in huis te zetten. Het gaat gelukkig al weer een hele tijd goed, maar ik wil dus nu wel aan die “regel” voldoen, voor de zekerheid!

2 likes

oversized blazer

wollen jack

27 likes

eyyyyyyy zij weer

26 likes

Ah vandaar! Ik ken die regel inderdaad. Fijn dat het weer beter gaat tussen ze :slight_smile:

1 like

Voor degene die nog interesse hebben in de onderbroeken van Tezenis, ik kreeg een mailtje dat ze vandaag gratis verzenden, dus dat bespaart je 6 euro. Ik ga zelf denk ik een bestelling plaatsen met twee keer de beugelloze bh uit mijn vorige bestelling, die zit echt chill.

3 likes

Dit staat erin
En ik heb in normale broeken maat 42

1 like

Hoe veel korting heb je gekregen met die code? En waar heb je ze besteld?

Voor m’n moeder een havermout kalender gekocht :heart: ben evht blij dat ik op een punt in mijn leven (en bankrekening) ben dat ik haar cadeaus kan sturen

30 likes

Zalando (ik gebruik de app altijd)

De eigen prijs was 179.95 voor allebei
Dan was er -10% duurzaamheid
En dan de herfsdeal20 code;

10 likes

Oh die geruite jack :heart_eyes:

1 like

Jaaa hij lijkt me ZO fijn!

zijn niet zwart maar heel donkerbruin/bordeauxrood achtig

52 likes

Ja ik heb een geruit wollen jack met nog eens extra teddy voering aan de binnenkant en woon zo ongeveer in dat ding. Zou echt een hele collectie in die stijl kunnen kopen, maar dat vind mijn bankrekening niet zo tof helaas haha

Goede korting wel! Ik zag gisteren de duurzaamheidskorting ook staan. Ik verbaas me daar wel over want Dr. Martens schijnt juist helemaal niet duurzaam te zijn kwam ik laatst tegen? Is dat dan schaamteloze marketing van Zalando?

In februari stond ik in Lissabon in deze winkel en zojuist kom ik dit merk tegen via Zalando. Mindfuck? Destijds was mijn maat niet op voorraad in de winkel, dus ik heb nu online een paar besteld. Ik ben benieuwd hoe het past. Er zit geen rits in, dus ik ben bang dat het niet gaat passen. :slightly_frowning_face:

Met code ‘herfstdeal20’ voor 75 euro afgerekend trouwens.

2 likes

Dit had je dus niet moeten zeggen. Bye geld.

3 likes

Vond t ook vreemd, dacht eerst het is vegan leer.
Maar blijkbaar is het dan ergens gemaakt waar het leer op een duurzame manier wordt… gebruikt/geproduceerd oid

1 like

Heel leuk waar heb je ze gekocht?