Show je laatste aankopen #5

Omg dat mini broekje ertussen :heart_eyes:

1 like

Ik ben gek op stijlvolle hoge laarzen. Op de foto draag ik mijn favoriete laarzen van Stella Luna.
Heeft iemand nog tips?

2 likes

Er wordt net gewezen op de regels en nu doe je weer iets verkeerd. Je moet ofwel naar modetopic voor je vraag over schoenen of naar WYARWT om je outfit te showen

5 likes

Nou jongens… doe ff chill?

25 likes

ja, net gekocht

Iedereen mag zn mening hebben hoor :grinning:

Ik hou wel van een beetje gedurft. En ik ben het eens dat je dat niet moet overdrijven. Dus zulke laarzen draag ik alleen in combinatie met klassieke kleding. En dan vind ik het heel mooi.

1 like

Sorry. Het is nog even wennen hoe het werkt hier. Dit zijn in ieder geval mijn nieuwe laarzen.

1 like

Net gekocht maar wel al zo’n professionele foto van jezelf met die laarzen? Hoe dan?

1 like

op yoox.com

Mijn vriendin maakt heel mooie foto’s

Jongens, zo is het wel een beetje klaar hè. Iets kan misschien niet in je straatje passen maar dan kun je gewoon vriendelijk blijven en niet onaardig gaan lopen doen omdat iemand toevallig nieuw is.

Zo lang er niet met links gespamd wordt, is er niks aan de hand. En anders kun je een melding maken.

17 likes

Stuart Weitzman heeft vaak hoge laarzen.

@Mila_Beauty je kunt multiqouten

1 like

En welke tips verwacht je dan?

Jullie hebben gelijk. Ik kreeg heel erg het idee dat een eigen site werd gepromoot, maar dat werd niet zo expliciet gedaan en vulde ik in. Ik heb mijn berichtje weggehaald.

1 like

Ik heb die ook! Al 2 jaar ofzo. Zit heerlijk. Drukt zelfs een mini beetje mn buik in haha

1 like

De knoop doorgehakt en deze beauties zijn eindelijk van mij

52 likes

Ik ben Russische en woon sinds 2 jaar in Nederland. Mijn passie is beauty en fashion. Vandaag heb ik voor het eerst een Nederlands forum geprobeerd. (lang gewacht, want ik ben nog beetje onzeker over mijn taal). Wat ik leuk vind is de diskussie. Ik kom uit een andere cultuur en heb een andere style dan er in Nederland veel op straat ziet. Maar dat is juist interessant. toch? Ik kom uit een harde cultuur. Ik vind het niet erg als iemand zegt “dit is lelijk”.
Ik vind het leuk dat jullie heel aktief reageren.

In Rusland zijn mooie foto’s altijd belangrijk. Ze zijn niet professioneel en ik wil niet kleding verkopen. Voor ons is het normaal om de mooiste foto’s te posten. En ja, ik heb ook een blog. Vooral om mijn Nederlandse spreektaal te oefenen. Ik heb de link op jullie blog pagina gezet en zal het verder niet meer noemen.

Ik wil op dit forum graag diskussieren over style.
Tips krijgen over goede winkels in Nederland.
Jullie ideeen horen over de verschillen in style.
Ik hoop dat jullie dat ook leuk vinden.

Terug naar de topic: Deze laarzen heb ik ook nieuw. Eigenlijk had ik mijn geld al weg gegeven, maar toen ik deze laarzen zag, was ik verliefd :heart:. Runway laarzen Marco Polo 75 jaar gecko editie. Ze kosten 2000 euro op internet. Maar in Roermond outlet maar 199. Waarschijnlijk omdat het niet Nederlander style is. Of vinden jullie dit wel mooi?

56 likes

Ik vind dat je Nederlands al Nederlands kunt schrijven, ondanks dat je hier nog maar 2 jaar woont!

Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak. Ik vind de onderstaande laarzen trouwens leuker dan de bovenste! Ben benieuwd hoe je kunt lopen op dit soort laarzen haha.

2 likes