Ennnn kattenbak nummer vier is nu ook besteld.
Kreeg mail dat er weer wat voorraad was.
Nieuwe waterfontein
Ennnn kattenbak nummer vier is nu ook besteld.
Kreeg mail dat er weer wat voorraad was.
Nieuwe waterfontein
Bible.
Heb jij ervaring met op Amazon zulke grote uitgaves te doen? Ik ben bang dat het via de post beschadigd raakt en/of ik vette invoerrechten moet betalen…
Amazon uit Europa hoef je natuurlijk geen invoerkosten voor te betalen.
Mijn ervaring is dat ze heel betrouwbaar zijn en zeer goede klantenservice hebben.
@Guchi oh daar had ik niet eens aangedacht. woops. Heb overigens via amazon NL besteld. geen idee of dat wat uit maakt.
Amazon bezorgt hier altijd met DHL de pakketjes. niet door de brievenbus.
Oooh, volgens @Radio betaal je geen invoerrechten dan, dus dat scheelt.
Maar wel een leuke gadget hoor! Hopelijk heb je er veel en lang plezier van!
Ja hij is echt prachtig he, alleen de dobbelsteen had me al bijna overgehaald hahaha. En je kan merken dat het van de makers van Wingspan is, want voor de fiches hebben ze bakjes bij gedaan
Welk spel vind je uiteindelijk mooier/leuker? Wil binnenkort weer iets kopen en heb onder andere Wingspan op het oog, maar dit spel ziet er ook tof uit!
Pfoe goeie vraag… Heb beide spellen 1 keer gespeeld, dus vind het lastig om daar een oordeel over te vellen. Denk persoonlijk dat Wingspan wat uitdagender is dan Mariposas. Ze hebben eigenlijk allebei hun charmes. Bij Wingspan heb je wel een mogelijkheid tot uitbreiden en dat heb je bij Mariposas (nog) niet. Al heeft Mariposas een mooiere prijs dan Wingspan.
Omg zo leuk! Heb je een volledige Disney boom? 
Ja, grotendeels! Nog aan het verzamelen dus ik smokkel nog met wat normale ballen haha.
Ik heb vandaag nog gekeken naar die fontein! Vind m zo mooi! Heb nu een cheape plastic versie die eigenlijk wel aan vervanging toe is. Wil je laten weten of hij bevalt? (Is ie stil, gebruiksvriendelijk, …)
Oeeeeh, heel benieuwd naar je boom dan! Plaats je toevallig altijd foto’s in het Kerst topic? Ga ik dat topic in de gaten houden. 
Zal ik doen, ik tag je dan wel even in het katten topic!
Haha als ie staat plaats ik het daar!
Die katten van jullie hebben echt geluk, wauuw zo chique, zo mooi!!