Show je laatste aankopen #5

Ligt niet voor niks bij Kruidvat

9 likes

Ja dat dacht ik ook. Ik zie het nu eigenlijk alleen nog maar bij Kruidvat liggen en dan staat er nog bij “elders €99,95” …- insert sure jan meme -

2 likes

meeeeeer! allemaal via lookfantastic.

10 likes

Met de Zalando herfstdeal korting

17 likes

Kun je laten weten hoe de bonding bevalt?

1 like

Welke is het? Hoe vind je hem? :heart_eyes:

Het is de Yamaha p45. Ik ben er echt blij mee!

1 like

Kom je reviews droppen in het beauty topic?? Haha ik massacreer mijn haar tegenwoordig met een stijltang dus heb wat extra verzorging nodig.

1 like

45 likes

Wow wat mooi, is dit emerald of aventurien?

Aventurine! :blush:

Mijn favoriete steen!! Mag ik vragen waar je deze hebt gekocht

1 like

Via Etsy, deze verkoper: https://www.etsy.com/nl/shop/AnemoneJewelry

1 like

He, die had ik ook op het oog. En iemand anders op het forum had hem ook gekocht. Must be a sign!

@Afstandsbediening20 @VickyViolence Yes ik zal in het beauty topic laten weten of het bevalt.

1 like

Haha echt! Ik had hem op het oog door een filmpje “3 best Digital piano’s under $500”. Toen tweedehands kunnen kopen afgelopen weekend

3 likes

Cashmere sjaal en bijpassende muts bij COS gescoord. 70% korting, dus niet voor niks m’n hotelbed uitgekomen.

31 likes

ipadpro

Ik ben nog even in shock van deze uitgave. maar ik heb er voor gespaard. Dus het mag en kan. ik wilde nog wachten tot BlackFriday maar ik denk niet dat het heel veel uit gaat maken. Via Amazon was die sowieso nog iets goedkoper dan bij CoolBlue of Bol, dus via Amazon besteld. Sorry mensen die Amazon haten.

23 likes

Helaas niet voor mij :pensive:

12 likes

11 likes