Show je laatste aankopen #5

Alleen Duiven? Want ik heb er hier eentje in de buurt ook

Oei dat durf ik je niet te zeggen. Vriendin van mij die stuurde allemaal foto’s door uit Duiven. (En duiven heeft vlgens mij ook de grootste kerstshow ofzoiets)

OMG YES OVERAL

2 likes

Momenteel zijn er een hoop Apple producten met korting te kopen op Amazon, aanbiedingen staan allemaal op pepper :nerd_face:
Onder andere ook de iPhone 12!

3 likes

Jaaaa ik vond de Grisha trilogie (Shadow and Bone) maar meh, dit speelt zich in dezelfde wereld af maar deze duologie vond ik wel heel tof!

1 like

Ik zat gisteren tegen mijn vriend te zeuren over dit spel en hij heeft het vanmiddag als verrassing voor me gekocht :star_struck:

Binnenkort spelen, echt heel blij mee!

18 likes

Heb het ook via hier ontdekt!
En met deze code krijg je nog 5% korting: perfectekat2020

2 likes

Wow, ik scrolde snel en dacht eerst even dat je dit allemaal gekocht had hahah :money_mouth_face:

11 likes

wat lief!

1 like

Oh oeps neee zeker niet haha :joy:

Heel tof spel dit! En wat een lieve verrassing!

1 like

Dankjewel, ze zijn echt mooi! <3

deze kattenbak, was echt heel duur maar zodra ik hem had gezien moest ik hem hebben

extra excuus: 'past goed bij onze prullenbak'

24 likes

Ga je ‘m ook in het midden van de woonkamer zetten? :grin:

6 likes

haha mwah, er zijn grenzen

3 likes

Ik dacht heel even dat het een chique muizenval of zo was. :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Oeh link? Als ik ooit ineens geld over heb wil ik dit voor mijn basicbitchkitties, ik gun ze classy toilettijd.

2 likes

Die kan dan wel schijten als een de Franse koning vroeger in Versailles.

2 likes

‘design kattenbak’ haha ik realiseer me echt hoe belachelijk dit is

6 likes

Deze heb ik ook gekocht nav jouw post en heb 'm net binnen gekregen. Hij geeft veel licht. In mijn woonkamer is het best donker (alleen een klein raam), dus ik denk dat dit me wel een beetje door de duistere winter thuiswerkdagen heen gaat helpen.

1 like