Wow wat mooi, is dit emerald of aventurien?
Aventurine!
Mijn favoriete steen!! Mag ik vragen waar je deze hebt gekocht
He, die had ik ook op het oog. En iemand anders op het forum had hem ook gekocht. Must be a sign!
@Afstandsbediening20 @VickyViolence Yes ik zal in het beauty topic laten weten of het bevalt.
Haha echt! Ik had hem op het oog door een filmpje “3 best Digital piano’s under $500”. Toen tweedehands kunnen kopen afgelopen weekend
Cashmere sjaal en bijpassende muts bij COS gescoord. 70% korting, dus niet voor niks m’n hotelbed uitgekomen.
Ik ben nog even in shock van deze uitgave. maar ik heb er voor gespaard. Dus het mag en kan. ik wilde nog wachten tot BlackFriday maar ik denk niet dat het heel veel uit gaat maken. Via Amazon was die sowieso nog iets goedkoper dan bij CoolBlue of Bol, dus via Amazon besteld. Sorry mensen die Amazon haten.
Welke tablet/ipad is dit?
iPad pro 2020 12.9 inch
Very pretttty
jaaa but ook very expensive (Nog steeds buikpijn van hahahah)
maar goed, het is een investering in mezelf eigenlijk.
Even duur als mijn nieuwe fiets dus ik weet hoe je je voelt hahah
Je gaat er geen spijt van krijgen. Heb in mei ook de iPad Pro 2020 12.9, en ver weg het apparaat dat ik het meest gebruik. Ook voor werk als notitieboek, editten van filmpjes, maar ook voor cursussen etc, bijhouden van notities, administratie of voor ontspanning.
like like like like. ik hoop echt dat ik hem niet na een maand in de hoek gooi hahaha. Nog aanraders voor apps? Good notes aan te raden?
@Banananana oo huil0n. al is zn fiets ook echt super chill.