Show je laatste aankopen #5

Ja good notes is echt heel fijn! Veel fijner dan notability vind ik!. Die app gebruik ik veel.

Verder gebruik ik:

• One note veel voor extra werk hersenpinsels als ik wil typen
  • Affinity designer voor creatievere dingetjes
  • Pages / numbers / keynote gebruik ik zelf ook wel erg veel
  • iMovie voor simpele filmpjes
  • Werk apps zoals Teams/Outlook en Onedrive (zo chill, want kan zo bij al mijn werkdocumenten).

Ik heb ook nog Affinity Photo maar die gebruik ik echt heel weinig, net als Procreate.

Ik doe ofwel alles in good notes, of met een toetsenbordje in een tekstverwerker. En vind het chill dat ik zo s avonds nog makkelijk dingen kan doen, zonder een laptop te moeten pakken, m’n iPad is tegenwoordig met de lockdown toch waar ik ben.

2 likes

Zo! Dat noem ik nog eens een sale pitch! Haha. Love it. Ik kan ondertussen niet meer wachten!

1 like

Hahaha ja maar ik ben echt heel enthousiast! Het is echt een soort laptop als je een toetsenbord en muis hebt. Toen ik van de zomer eens met collega’s naar een ander bedrijf moest, had ik gewoon voldoende aan m’n iPad ipv toch wel een logge dell laptop.

Oh en het scherm is nice + ziek chill geluid door de speakers, dus ook uitermate geschikt voor Netflix in bed (misschien is dit wel op good notes na m’n meest gebruikte app).

Oh en nog meer sales materiaal: iPhone en iPad staan goed verbonden met elkaar, dus heb ook altijd mn notities als ik geen iPad bij me heb.

1 like

Helaas, heb geen iphone! maar ben blij te horen dat je je er zo goed mee vermaakt. geeft me in ieder geval het gevoel dat ik een goeie aankoop heb gedaan. Was van plan om beetje twitch mee te kijken, borduur patronen instructies te lezen wanneer ik een patroon maak. Zelf patronen maken, beetje good notes gebruiken om te journallen etc.

1 like

Ennnn kattenbak nummer vier is nu ook besteld. :joy: Kreeg mail dat er weer wat voorraad was.

Nieuwe waterfontein

8 likes

Ben heel benieuwd! Eerste gymshark aankoop

8 likes

Aangezien we toch al een UV lamp in huis hebben voor schermreparaties, ook maar gellak gekocht :sweat_smile:

12 likes

Ik spotte mijn queen in een rood joggingpak. Dus dat moest ik uiteraard bestellen.

70 likes

Bible.

9 likes

Heb jij ervaring met op Amazon zulke grote uitgaves te doen? Ik ben bang dat het via de post beschadigd raakt en/of ik vette invoerrechten moet betalen…

Amazon uit Europa hoef je natuurlijk geen invoerkosten voor te betalen.

Mijn ervaring is dat ze heel betrouwbaar zijn en zeer goede klantenservice hebben.

5 likes

@Guchi oh daar had ik niet eens aangedacht. woops. Heb overigens via amazon NL besteld. geen idee of dat wat uit maakt.

Amazon bezorgt hier altijd met DHL de pakketjes. niet door de brievenbus.

Oooh, volgens @Radio betaal je geen invoerrechten dan, dus dat scheelt. :grinning: Maar wel een leuke gadget hoor! Hopelijk heb je er veel en lang plezier van!

1 like

Ja hij is echt prachtig he, alleen de dobbelsteen had me al bijna overgehaald hahaha. En je kan merken dat het van de makers van Wingspan is, want voor de fiches hebben ze bakjes bij gedaan

1 like

Welk spel vind je uiteindelijk mooier/leuker? Wil binnenkort weer iets kopen en heb onder andere Wingspan op het oog, maar dit spel ziet er ook tof uit!

Zin in kerstboom:

42 likes

Pfoe goeie vraag… Heb beide spellen 1 keer gespeeld, dus vind het lastig om daar een oordeel over te vellen. Denk persoonlijk dat Wingspan wat uitdagender is dan Mariposas. Ze hebben eigenlijk allebei hun charmes. Bij Wingspan heb je wel een mogelijkheid tot uitbreiden en dat heb je bij Mariposas (nog) niet. Al heeft Mariposas een mooiere prijs dan Wingspan.

2 likes

Omg zo leuk! Heb je een volledige Disney boom? :smiling_face_with_three_hearts:

Ja, grotendeels! Nog aan het verzamelen dus ik smokkel nog met wat normale ballen haha.

6 likes

Oh en deze dankzij @Pierlala. Niet echt mijn ding maar warme voeten is belangrijker.

15 likes