Show je laatste aankopen #5

Ik heb vandaag nog gekeken naar die fontein! Vind m zo mooi! Heb nu een cheape plastic versie die eigenlijk wel aan vervanging toe is. Wil je laten weten of hij bevalt? (Is ie stil, gebruiksvriendelijk, …)

Oeeeeh, heel benieuwd naar je boom dan! Plaats je toevallig altijd foto’s in het Kerst topic? Ga ik dat topic in de gaten houden. :star_struck:

Zal ik doen, ik tag je dan wel even in het katten topic!

1 like

Haha als ie staat plaats ik het daar!

1 like

Ik ben echt makkelijk beïnvloedbaar.

33 likes

Die katten van jullie hebben echt geluk, wauuw zo chique, zo mooi!! :heart_eyes:

2 likes

19 likes

hij schijnt door :cry: hoe dan

ik haat leggings kopen

Heh deze heb ik ook echt is echt van een hele dikke stof? Daar schijnt echt niiiiiks door. Of is die van jou van een dunnere stof ofzo? Stom zeg!

ja ik baaal. Wel dikke stof inderdaad, misschien heb ik een maatje te klein gekocht? Maar de taille band zit echt vrij hoog al, ben bang dat ik er anders in verzuip. Ik wil hem gebruiken voor yoga en in downward dog zie je echt mijn bil :frowning:

Waauw waar komt dit vandaan? Zo mooi!

Geen ervaring met deze, maar misschien kijken naar de vital seamless? Ik heb de zwarte. Schijnt niet door, lekker stofje voor yoga denk ik ook. En anders de adapt-serie… wel een iets meer spandex-achtigstofje, maar schijnt bij mij ook niet door. Ik koop ze in mijn eigen maat ook gewoon en squat met mijn reet bijna op de vloer haha.

1 like
1 like

@anon50301661 misschien leuk om te weten, Intratuin Duiven verkoopt nu ook allemaal Disney gerelateerde kerst spullen.

2 likes

Alleen Duiven? Want ik heb er hier eentje in de buurt ook

Oei dat durf ik je niet te zeggen. Vriendin van mij die stuurde allemaal foto’s door uit Duiven. (En duiven heeft vlgens mij ook de grootste kerstshow ofzoiets)

OMG YES OVERAL

2 likes

Momenteel zijn er een hoop Apple producten met korting te kopen op Amazon, aanbiedingen staan allemaal op pepper :nerd_face:
Onder andere ook de iPhone 12!

3 likes

Jaaaa ik vond de Grisha trilogie (Shadow and Bone) maar meh, dit speelt zich in dezelfde wereld af maar deze duologie vond ik wel heel tof!

1 like

Ik zat gisteren tegen mijn vriend te zeuren over dit spel en hij heeft het vanmiddag als verrassing voor me gekocht :star_struck:

Binnenkort spelen, echt heel blij mee!

18 likes