Show je laatste aankopen #5

Dat is hetzelfde pak van h&m alleen dan beige. Rood steekt teveel af bij de rest van mn kast

1 like

Wauw, heel leuk! Is het 60km op een dag? Hoe doen mensen dat die voor de 120 gaan?

1 like

Staat je mooi! Welke broek is het? Ik zoek nog een leuke broek die wat losser zit maar nog wel charmant is haha

1 like

Ja op 1 dag, met tijdslimiet van 6 uur (verwacht ik wel onder te zitten), de mensen van de 120km starten heel vroeg in de ochtend en hebben limiet van 13 uur(en zijn randvoorwaarden bij inschrijving van toepassing)

1 like

Knap zeg! Een extra leuk vooruitzicht door het te combineren met een weekje Texel!

1 like

Legging omdat het er op lijkt dat ik nog de rest van het jaar thuiswerk, en ik heb niet genoeg comfy pants (ok ik zal er ook in gaan sporten). En jeans die ik al een week niet uit mijn hoofd krijg.

18 likes

Mooie jeans! Waar is die van?

Thanks! Het is deze: https://m.zalando.nl/only-onlveneda-life-mom-relaxed-fit-jeans-black-denim-on321n1dv-q11.html

1 like

Dankjewel! :smile: Wie weet is mijn zoektocht naar een fijne broek hierdoor voorbij!

1 like

Dan moet hij eigenlijk ook wel het ugly belgian houses boek hebben :wink:

2 likes

9 likes
4 likes

Ik probeer te sparen ja H&M, waarom verkopen jullie dit. Naja nu kan alles wat ik echt niet draag wel weg. :ok_hand:t2:

:heart_eyes:

14 likes

Is er een h&m kortingscode die werkt ?

Nee hahahah dat is echt van vroeger toch?:joy: toen kon je nog kortingscodes combineren tot je het bijna gratis kreeg

WINSCHO10 werkte wel!

3 likes

10 likes

Is dat een speciale code voor Winschoten? Zouden ze ook WOER10 voor Woerden hebben. :joy:

15 likes

:joy::joy::joy:

Ik durf het niet te zeggen, maar wel een iconische kortingscode

1 like

Screen Shot 2020-10-29 at 22.45.06

Lak aan 2020 NAKD via Asos

18 likes

Pffff ik blijf maar kopen… Nu weer 3 flared broeken (vind die vaak zo leuk staan en heel comfy voor thuisstuderen) en had zin in printjes. Van Asos met 20% korting.

16 likes