Show je laatste aankopen #5

Mango via Zalando!

1 like

Vegan Docs

Tas van Ucon Acrobatics ism Leif Podhajsky

Muts dus beter wordt het koud

Pantoffels van Toms, zitten super lekker!

34 likes

Oh ben echt benieuwd naar deze lamp. Wil je laten weten hoe die bevalt? :relieved:

Ok maar ik heb al jaren een philips wakeup light, deze is alleen veel nieuwer en heeft een app en allemaal ander gedoe erbij. Dus je kan wel zeggen dat ik over het concept wake up light sowieso al heel tevreden ben.

Verjaardagscadeau voor m’n man:

9 likes

Voor andere werkzaamheden hoef ik de rest van dit jaar ook niet de deur uit, dus ook maar een matching joggingoutfit gekocht. Kan jij niet naar schilderijen toe, word dan zelf een wandelend schilderij via Pull and Bear:

42 likes

komt morgen binnen, nu al zin in

7 likes

vet!

1 like

Ah oke goed om te horen!

Fringe om een normale roze blouse om te toveren in een cowboy realness blouse

25 likes

@anon42392789 omg ik ben je zo ontzettend dankbaar haha. Turner is zo cool! Sowieso het beste huispak ooit.

De Mondriaan sokken gaan goed bij mijn Mondriaan mondkapje.

18 likes

Wat ontzettend kut. Is die nog het repareren waard?

@anon43983847 er waren nog wel meer dingen die ik wilde hebben van die collectie. Ik heb verder al van Gogh vans en Hogarth dr martens. :sweat_smile:

1 like

Ik zal zo de Apple-goden zo smeken om genade. Hopelijk valt het mee.

1 like

Geweldig! Zou je mij willen @ als je weer iets vindt. :sweat_smile: Die andere collecties zijn ook heel cool.

1 like

waarom ben ik zo beïnvloedbaar haha

De broek, ben echt benieuwd

13 likes

Oeh die broek!! Waar is ie van?

Kek (tafel)lampie.

Mijn nagels gaan ook chique de herfst in: OPI my Italian is a little rusty en Essie playing koi.

13 likes

14 likes

Ook pull&bear!

1 like

Helppp, ik kan niet kiezen wat mijn volgende aankoop wordt, welke zouden jullie nemen?

Karhu Fusion 2.0

Puma X-ray

• Karhu Fusion 2.0
  • Puma X-ray
  • Allebei niet mijn smaak

0 stemmers

Want meer roze en vind puma het allerlekkerste lopen van alle sneaker merken

1 like