Show je laatste aankopen #5

Ja ik vind het zeker chill. Ook m’n hoofd en nek, dat is heerlijk. Heb t zonder t-shirt gedaan maar bouw het nu op qua tijd. Maar heb er net weer op gelegen (4e keer) en het gaat al wel beter met de branderigheid erna dus het went wel snel.

1 like

Eentje voor mezelf en eentje voor mijn moeder. :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Wat zijn het? Het ziet eruit alsof je het op je hoofd kan zetten maar het zou ook voor je voeten kunnen zijn.

4 likes

Mondkapjes voor mezelf en voor mijn vriend

24 likes

waar heb je deze van

image
image

Nieuwe mascara proberen (de eyeliner is al favoriet).

Van welk merk zijn deze? :heart_eyes:

1 like

Ik vind het zo lekker dat ik op een bad-dieet zit. Zou het liefst elke dag gaan, maar vind dat te slecht voor het milieu. Ben ruim 1.80m breed en lang en vind het comfortabel!

1 like

Groen in Huis!

Set met 3x de Pico planter (in deze kleur):

4 likes

Ik wil dit zo graag, ik ga nu de badkamer opmeten

2 likes

Jaa zeker. Ik ga nu elke week wel een keertje in bad! Heb hem vorige week zelfs uitgeleend aan een vriendin die ook vrij sceptisch was erover, maar die heeft hem inmiddels ook besteld haha.

Het zit echt wel lekker! Het is niet hetzelfde als in een groot bad want daarin lig je en hierin zit je. Maar het voelt helemaal niet raar als je erin zit. Ik ga nu dus elke week in m’n badje, kaarsjes aan, maskertje op, en dan zet ik m’n laptop op een stapel boeken op de wc zodat ik vanuit m’n badje een serie kan kijken :joy:

4 likes

Hij past als het goed is in iedere douche wel! Ik heb zon ‘badkamer’ wat bestaat uit een wc en douchebak tegenover elkaar (dus zeg 2m2, vandaar dat ik badkamer tussen haakjes zet haha). Echt heel klein maar past er precies in (in het douche gedeelte want er zit een opstaande rand tussen douche en wc gedeelte) . En die vriendin aan wie ik hem had uitgeleend heeft juist zo’n douchebak, en daar paste die ook precies in. Dus volgensmij heeft elke douchebak gewoon een soort gangbare maat? Haha

1 like

Ik dacht juist een nekkussen?

Edit: oh check dat was 'm

1 like

Hittekussens om op je schouders/nek te leggen.
Heb ooit eentje gekocht op een klein kerstmarktje in Duitsland en dat ding was het beste hittekussen dat ik ooit had (zachte vulling en zachte stof). Mijn moeder en ik zijn beide fervent hittekussengebruikers :stuck_out_tongue:

Ik heb die man zijn contactgegevens altijd bewaard, en nu op zijn webshop besteld. :slight_smile:

6 likes

Is dat tegen vastzittende schouders, helpt het?

Kriebelt deze set? Vind het echt leuk maar die gebreide wol dingen jeuken bij mij altijd zo erg.

Deze zijn gekocht via een Instagram pagina

@gezinshuisdewesterstee. Heel mooi initiatief, want de opbrengst gaat naar de bewoners van het huis.

1 like

Ja inderdaad. Mij helpt het, ik gebruik het bijna elke avond en zeker nu het kouder wordt en we moeten thuiswerken, dan heb ik meer last.

Als je ook een wil kopen raad ik aan om te zoeken naar een zachte vulling. Meestal worden kersenpitten gebruikt maar dat vind ik zelf veel te hard.

Deze heb ik van die man zijn webshop trauki.de

Heb je deze code toevallig nog?