Show je laatste aankopen #5

Geen aankopen maar verjaardagcadeau’s. Ik ben echt veel te veel verwend. :smiling_face_with_three_hearts: Hier een deel van de cadeau’s:

Het vestje. Heeft een beetje tacky glimknoopjes maar ik vind dit stiekem fantastisch.

Deze joggingbroek van een soort stretchy corduroy. Komt wel pas over een paar dagen binnen maar kan niet wachten.

Heel random maar een amberblokje. Ik wist tot gisteren niet van het bestaan af maar het ruikt fantastisch.

Wake up light. Hoop echt dat dit mijn leven gaat beteren.

En dan zijn bij de volgende twee cadeau’s de invloed van het forum op mij duidelijk zichtbaar. (Deze had ik zelf gevraagd.)

Adventskalender

Martelmat

32 likes

Trui van NA-KD

9 likes

Ik wil in die grafhitte die er weleens zomers is, ook een koud bad nemen in de tuin.

2 likes

oooh dat vest met die knopen <3 love me some tacky glitter. Waar is die van?

1 like

H&M :relaxed:

2 likes

Haha oh je kwam best vrolijk over ondanks je pms. Geniet ervan!

5 likes

Heb je een linkje naar die bruine broek? Kan 'm niet gevonden krijgen in de app

Ganni jurk

Other stories

33 likes

haha heerlijk!

1 like

Ik heb ook zo’n amberblokje uit Marokko en de man die me het verkocht zei dat het vast parfum was en soms sta ik het op m’n huid te smeren maar het geeft niks af dus ik vraag me af of ie niet gewoon met me zat te fucken?? Wat doe jij ermee haha?

1 like

Op een schaaltje leggen in de woonkamer, maar kan ook in je kledingkast bijvoorbeeld. Als het goed is gaat hij ongeveer twee maanden mee. Daarna kun je hem in stukjes schrapen en dan moet je hem in je stofzuigerzak doen. (Volgens mijn moeder, zelf nog geen ervaring mee.) Op het kaartje staat dat je hem ook in zo’n oliebrander kunt doen zodat hij smelt.

1 like

Heerlijke geuren uit het darmstelsel van walvissen, je ruikt gewoon de verteerde rugschilden van inktvissen

6 likes

Edit: oke ik ging er vanuit dat ik iets in huis had waar heftig dierenleed aan te pas was gekomen maar dat bedoel je niet denk ik?

Want ambergris spoelt voornamelijk aan en wordt dus door jutters van het strandgeplukt. En ik weet niet zeker welke ik heb gekregen maar van een soortgelijk product (ik denk dat dit degene is die ik kreeg) zijn dit de ingrediënten: Musk Ambrette 2%, Musk Xylol 5%, Vanaline 4%, Rose Powder 8%, Essential Oil 10%, Perfume base 71%
Wat bedoel je dan?

1 like

that’s me :raising_hand_woman:t2:

2 likes

Hahahahah oh nou ik zal er niet aan likken.

3 likes

Hahaha nee dat het vies is idd :laughing: Ik denk niet dat ze het uit walvissen hakken

@aardappeleter @Pheebs Na een maand met mijn lampje tijd voor een review! Ik heb het idee dat het echt helpt. Ik zit er elke ochtend een halfuurtje voor tijdens het thuiswerken, en ik ben voor mijn gevoel een stuk minder slaperig. Had eerst vaak dat mijn hoofd ‘mistig’ was in de ochtend, maar nu niet meer. Ook zit ik tot nu toe goed in mijn vel en voel ik me niet meer of minder down dan normaal. Maar eerder was mijn winterdip meestal in december/januari pas op zijn dieptepunt, dus ik kan niet met 100% zekerheid zeggen of het niet gewoon nog moet komen, haha.

In het kader van duurzaamheid: er staan er heel veel op Marktplaats :blush:

6 likes

Alohas!

1 like

Hmm nee wat stom, ik zie hem ook niet meer staan. Alleen de trui nog.
Misschien dat ie nog terugkomt? Mocht het helpen, het artikelnummer is 0898482002.

Stom dat ik je berichtje nu pas lees trouwens. Ik heb mijn bestelling vanmiddag binnengekregen maar deze alweer teruggestuurd omdat ik hem niet lekker vond zitten. (Kan normaal gesproken wat wolkriebels best hebben maar hierbij vond ik het echt niet lekker, stofje voelde daardoor ook niet zo lekker zacht als ik gehoopt had.) Dan had ik hem net zo lief naar jou doorgestuurd. Al had ik je die kriebels ook niet aan willen doen dus mss heb je nu gewoon de bullet gedodged haha.

1 like

:joy: Nou bedankt voor deze aanbeveling!

1 like