Show je laatste aankopen #5

Beginners gaan aan de spijkermat, gevorderden laten zich prikken voor een stick 'n poke tattoo.

10 likes

Wacht maar over een paar weken plaats jij zo’n post… :rofl:

1 like

Experts laten knopen in hun spieren losmaken met dry needling!!!
Godverdomme wat een akelig gevoel iedere keer.

4 likes

Ja dit wil ik heel graag eens proberen.
Akelig - maar daarna heel ontspannend - achtig?

1 like

Bij mij niet. Het voelde juist alsof ik enorme spierpijn had. Na meerdere behandelingen voelde het daarna wel heel los en lekker warm.

Oh ik vind het wel lekker haha. Echt een gek gevoel die ā€œplopjesā€ in je spier. Fascinerend

2 likes

Schijnt dat dry needling voor litteken weefsel kan zorgen… de ene fysio is voorstander en de ander tegenstander…

Iets anders: voor diegene die dat bad hebben gekocht… heb je t ook afgewogen tegen de t.ubble ?

1 like

Ik merk geen onmiddellijk verschil maar als ik nadien naar huis loop voel ik me wel een lappenpopje omdat ik zo losjes zit zeg maar haha terwijl ik doorgaans meer een baksteen ben.

1 like

@Sovereign
Ja hier nog een Tubble. Voornamelijk gekozen zodat mn vriend ook in bad kan met zn slechte knieƫn haha.
Echt een top ding indd. Water blijft ook heel lang warm door dat zeiltje erop (kan je los ritsen).

1 like

Tubble lijkt mij zo’n gedoe met opruimen. Droogvegen, opvouwen…

Dat is echt wat mij ook tegenstaat aan de Tubble. M’n opblaaszwembadje van de zomer staat ook nog (zonder water) in mijn tuin omdat ik dat zoveel opruim gedoe vind.

1 like

Hahah mijn zwembadje heeft vorig jaar 8 maanden in de hoek van de schuur gelegen, omdat ik te lui was om 'm schoon te maken. :face_with_hand_over_mouth:

Onze tactiek is: leeglopen en dan een nacht op zn kant zetten en dan sochtends lucht eruit en opruimen.
Het ontluchten en opvouwen duurt echt nog geen 2 minuten en het pakketje is dan ong zo groot als een A3. (Info voor de twijfelaars haha)

4 likes

Ik had nog een bon :smiley:

En ik kreeg er gratis deze sjaal bij:

30 likes

Maar er moet ook nog een doekje overheen toch om 't droog te maken? Of laat je 'm dan 's nachts drogen?

Ja wij vegen m snel schoon maar zetten m snachts gewoon op een handdoek voor ā€˜uitlekken’ eventueel. Het is niet zo moeiteloos als een echt bad maar ben er zo blij meešŸ™ŒšŸ»

Nee want mijn ā€˜badkamer’ is alleen een douchebak dus heb geen ruimte voor een tubble haha. Ik denk als ik de ruimte had gehad dat ik allang een tubble had gekocht. Dit kleine badje moet je ook op z’n kop zetten zodat die droogt en dan daarna zet ik hem op het balkon. Dus moet ik ook even ā€˜mee slepen’. Enige extra werk bij die tubble is dan dus de lucht eruit laten lopen en voordeel daarna is dan dus dat je het in de kast kan leggen…

1 like

Was dit op de eigen site of elders?

@iedereen die gereageerd heeft: thnx !!

Set met koperen gieter en sproeier van Haws :slight_smile::slight_smile::slight_smile:

54 likes

Ow wow! Ik heb ooit een gieter gekocht van Haws voor in de tuin en daar ben ik nog altijd blij mee :grin:

1 like