Onze tactiek is: leeglopen en dan een nacht op zn kant zetten en dan sochtends lucht eruit en opruimen.
Het ontluchten en opvouwen duurt echt nog geen 2 minuten en het pakketje is dan ong zo groot als een A3. (Info voor de twijfelaars haha)
Maar er moet ook nog een doekje overheen toch om 't droog te maken? Of laat je 'm dan 's nachts drogen?
Ja wij vegen m snel schoon maar zetten m snachts gewoon op een handdoek voor ‘uitlekken’ eventueel. Het is niet zo moeiteloos als een echt bad maar ben er zo blij mee🙌🏻
Nee want mijn ‘badkamer’ is alleen een douchebak dus heb geen ruimte voor een tubble haha. Ik denk als ik de ruimte had gehad dat ik allang een tubble had gekocht. Dit kleine badje moet je ook op z’n kop zetten zodat die droogt en dan daarna zet ik hem op het balkon. Dus moet ik ook even ‘mee slepen’. Enige extra werk bij die tubble is dan dus de lucht eruit laten lopen en voordeel daarna is dan dus dat je het in de kast kan leggen…
Ow wow! Ik heb ooit een gieter gekocht van Haws voor in de tuin en daar ben ik nog altijd blij mee
Deze forumtrend is zo terecht. Echt kopen als je twijfelt. #nospon #zelfbetaald
Wauuw dat scheelt veel, goede tip!!
Ik kreeg van de Body Shop bij het afrekenen deze cleansing butter, maar wat een raar product!! Ik kende dit helemaal niet. Een soort bodylotion waarmee je je make-up kan verwijderen… Ben benieuwd
Hahah ohhh wat goed! Ga het vanavond gebruiken, ben benieuwd
Deze is zoooo fijn!!!
Vast een domme vraag, maar zeker niet voor oog make-up?
Cleansing balms of oils kan je voor je hele gezicht/hals gebruiken inclusief ogen en lippen!
Ik ook maar ik haat het wel dat dan mn hele gezicht onder de glitters zit en die krijg je dan zo moeilijk weg. Vind je 3 dagen later nog glitters in je haarlijn.