Ik heb eerder dry needling gehad maar dat was wel echt een tijdelijke oplossing. Een andere fysio was er fel op tegen en zei idd dat het vaak maar tijdelijk is. Ik heb helaas geen ebp
Zo ontzettend leuk! Ik heb het ook gelijk gekocht, forum influencer
Hehe oh yes! Snel een deal sluiten met Sissy boy!
In het echt is hij bij mij wel iets donkerder dan op de foto (minder egaal goud) maar alsnog een topding
Hoe haal je het vettige van de balsem er vervolgens af? Gaat dat er goed af met een washandje?
Je makeup wel, maar om je huid echt te reinigen gebruik je best een tweede cleanser. Ik heb in ieder geval niet het gevoel dat ik helemaal fris ben als ik alleen een olie of balsem gebruik.
CC: @Lilypad
Ik gebruik normaal ook een facewash, dus maar eens kijken wat het mij brengt. Hij ruikt in ieder geval echt heel lekker!
Het wordt een emulsie als het met water in aanraking komt, dus je kan het zo afspoelen. Wel idd een tweede cleanser gebruiken
Ik vind hem wat te ruim bij je knieën
Anders gecombineerd lijkt hij me wel leuker, daarom ja
Wat betekent ebp? Ik doet het al jaren, we hebben nooit gesproken over tijdelijk. Toevallig ga ik deze week weer, zal het eens vragen
Via de andC actie voor 209,-
Ik zou hem niet houden, maar dat betekent niet dat het mom jeans model jou niet staat! Het lijkt een beetje alsof deze broek voor kleinere mensen bedoeld is? Als hij wat langer zou zijn (wel opgerold) dan zou hij aan de bovenkant misschien hoger en mooier zitten?
Denk dat ik hem terugstuur idd (thanks iedereen voor her advies!). Vind het het zo jammer dat geen enkele mom jeans me goed lijkt te passen terwijl ik het bij anderen zo leuk vind
Ik heb ook zooo lang gezocht naar een model dat me eindelijk mooi past! Ik heb eindelijk 2 modellen (merken) dat meer bij men lichaamsvorm passen, namelijk Weekday en Pull & Bear. Mijn vorm past beter wanneer het wat meer high-waisted is. Misschien is het ook wat voor jou?
Sorry Belgische zalando
Thanks!
Awh ik denk dat er gewoon heel veel verschillende mom jeans bestaan en dat het soms even zoeken is totdat je de juiste gevonden hebt! Ik koop high waisted mom jeans net zoals hierboven ook bij Pull & Bear. Volgens mij vallen broeken van dat merk wel aan de kleine kant. Hopelijk is het wat voor je
Bij urban outfitters hebben ze ook mooie mom jeans!