Die van de H&M als eens gepast? Die kosten volgens mij iets van €25 en dat is na de Levi’s 501 mijn favoriet. Is high waisted en zit echt super chill en zit mooi bij de benen.
Evidence based practice
misschien zou je anders eens naar straight jeans kunnen kijken? die zijn ook highwaisted en wat lossere pijpen, maar zijn voor mijn figuur meer flaterend omdat ze toch iets meer toelopen. en H&M mom jeans zijn geloof ik al genoemd, maar die vind ik over het algemeen ook leuk qua pasvorm.
Heb jij tips voor straight jeans? De meeste die ik tegenkom zijn midwaist en dat staat me echt niet.
Heb je een linkje? Ik pas mijn 501 niet meer en ben te skeer voor een nieuwe haha
Hoe heet het model bij HM?
@Skadi @Lara
Het is deze: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0714790020.html?gclid=EAIaIQobChMIvOa_oa3s7AIVBQB7Ch2BXANMEAQYAiABEgKjf_D_BwE !
Valt ook niet zo wijd bij de benen en is qua lengte ook echt top. Voor mijn figuur echt flatterend iniedergeval!
Thanks!!
Ik heb toevallig nu een van H&M aan en die hebben nog iets van stretch en zitten superhoog aangesloten echt tot (ruim) op mijn navel. ze noemen hem op het kaartje ‘‘vintage slim high ankle jeans’’. ik weet niet hoe lang je bent, maar ik ben zelf ±1.80 en ankle betekent voor mij als ik zit wel een beetje driekwart broek. als ik sta en een paar goede laarsjes erbij dan vind ik het niet zo storend en valt het ook wel mee.
edit: deze heb ik. onderaan is er ook styled by you en daar lijkt het ook alsof kortere mensen er niet zo’n last van hebben.
Ik ben 1m70 dus klinkt goed! Dankje!
Edit: ik draag van skinny jeans altijd maat 36. Bestel jij gewoon je eigen maat of maat groter voor het lossere effect?
Ja dat is zo gek bij H&M ik ben 1.80 en normale broeken zijn altijd net te kort maar die high waisted mom jeans zijn echt prima qua lengte. Heel gek. Deze kleur is ook mooi trouwens, alleen is bij mijn H&M steeds uitverkocht
Ik heb mijn eigen maat (ook 36) besteld en ik zou misschien wel eentje groter gaan en dan eventueel met een riem. bij mij sluit hij nu precies aan mij mijn taille en dat is voor mij met een broek het belangrijkst, maar is het relatief strak bij mijn bovenbenen. dus het effect van straight jeans is iets minder zichtbaar en vooral bij de pijpen, maar dat neem ik voor lief zeg maar. dus is het net waar je meer waarde aan hecht.
@macaron echt precies dit. broeken vinden is soms echt een crime en lengtematen zijn mijn savior
Voor degene die twijfelen over de spijkermat, ik heb hem nu 2 dagen getest. Dit is mijn fitbit slaap analyse. Ik sliep gemiddeld 45 minuten in diepe slaap. Nu ik 2x op de mat heb gelegen is dit verdubbeld! Ik slaap gewoon anderhalf uur diep nu! Lijkt wel of ik die matten verkoop… !
Diepe slaap is het donker blauwe lijnen
Dit is de marketing waar ik gevoelig voor ben
Oh heel erg bedank voor het delen, er stonden meerdere dingen van de verlanglijstjes op! Scheelt een hoop.
Glitter luipaardprint rok van Hallhuber. Tweedehands voor een prijsje gescoord op Zalando. De rok lijkt nieuw
Toch ook wel voor op de kerstkaart?
Onze oppas chihuahua houdt niet van kleren aan
Mijn dochter heeft honden kleertjes voor een knuffel en als we die aantrekken staat hij helemaal verstijfd “WTF”