Zit die hond nou nog niet in het asiel?
Nee na de winter denk ik!
Ja een van mijn katten doet dat ook, die laat zich dan ook zo theatraal vallen
Canvas boven de bank natuurlijk
Hoe moet ik die grafieken aflezen? Ik wil ook diep slapen
Dramaqueens djeez
Vind het nog steeds onduidelijk. Vanaf wanneer moet kinder verschil gaan zien dan? Of zijn dit alleen de na-grafieken
Donderdag en vandaag zijn er meer en langere stukken donkerblauw
Ik weet niet of mensen het er hier over hadden of in het black friday topic maar aankomende week krijgen ze bij het Kruidvat de opblaasbare badjes in de aanbieding!
Ik heb er tot nu toe een kwartiertje voor het slapen opgelegen. Ik vind het persoonlijk geen pijn doen, maar echt relaxt. Voel mij nu een stuk uitgeruster dan van te voren. Heb gisteren mijn vriendinnen ook enthousiast gemaakt…
Ik vind dat zo irritant bij de H&m. Bestel ik een jas en wat sokken (want handig voor erbij) en dan is de jas uitverkocht, terwijl ik daarvoor juist een bestelling plaatste.
Hahahaha, wat chill die chick die de avocado ongeveer opeet
Heb ik net 2 euro uitgeven om mijn handschrift te verbeteren? Jazeker.
Door dit filmpje trouwens
https://youtu.be/_QA_NScPlt8
Ok besef me nu dat ik echt tijd teveel heb.
Investering voor je toekomst zeggen ze ook van je studielening bij duo maar van dit geloof ik het wel 100% zeker.
Haha is het zo onleesbaar? Of gewoon nieuwe uitdaging
Haha x 2 want pdf file
Haha valt mee met hoe onleesbaar het is, maar ik ga waarschijnlijk weer studeren en ben helemaal ingeinfluenced door de forummer hier die mega mooie noties maakt op de iPad (sorry weet je naam niet meer). Heb ik een paar maanden geleden toen ook een iPad gekocht met een pen terwijl ik niks te noteren had? Jazeker.
Maar mijn handschrift is zo inconsistent. Heb echt verschillende lettertypes die ik door elkaar gebruikt. In dezelfde zin kunnen bv goed 3 verschillende a’s en s’en zitten en hier irriteer ik me heel erg aan.
Knap dat je wel direct actie onderneemt, vind ik. Hopelijk lukt het je! Lijkt me lastig als je al ouder bent wel