Spirituele aankopen haha
Etsyshop: ZenandMeow
Crystal grid:
Van elk 1 steentje:
Citrien

Zwarte toermalijn:

Roze toermalijn:

Garnet:

Bloedsteen:

Etsyshop Gemscraftsco:

Boeken:

Spirituele aankopen haha
Etsyshop: ZenandMeow
Crystal grid:
Waar gebruik je dat crystal grid voor? Hij ziet er heel mooi uit!
Ja ik ben er helemaal gek op! Helaas veel verzendkosten want komt uit US maar echt nergens anders vond ik zoiets moois op Etsy!
En je kan hem invullen met je stenen zoals dit bv:
Ohhh ik vond dit geweldig op de basisschool! Ik twijfel wel eens om zo’n groep 3/4 boekje in de supermarkt te kopen maar dit is veel beter!
Dit ziet er echt pretty uit! Jammer van de hoge verzendkosten, maar hij is zeker het geld waard denk ik zo.
Mijn kat zou dit 100% interpreteren als speelgoed voor haar
Op een of andere manier weet de mijne heel goed wat voor haar bedoeld is en wat niet (nu nog…)
Dit was echt nooit in me opgekomen, maar ben nu helemaal gemotiveerd om weer netter te schrijven! En ik word zo zen van dit soort filmpjes; heerlijk voor het slapen, haha. Net als van die doodles/doodling
Woow nu ben ik echt benieuwd of je je handschrift (lol ik wilde lettertype typen) op latere leeftijd nog zou kunnen aanpassen joh. Misschien inderdaad netter schrijven ofzo maar zou de basis niet vast in je handschriftroots zitten
Pff ik ben echt teveel bezig geweest met de verkiezingen de laatste tijd, ik las op dat een na laatste boek “Trump of the moon”
Ik dus ook.
Heeft Trump ondanks zijn verlies toch onze hersenen geinfiltreerd.
Omdat ik geen handen maar alleen gaten heb
Hoya Endauensis:
Pink speckled Aglaonema:
Begonia Benigo Pink:
Syngonium Confetti:
Cadeautje voor een vriendin - Macodes Petola:
Heb ik hierom gelachen? Jazeker.
Ik ben stiekem zo benieuwd hoe je huis eruit ziet elke keer als ik meer planten voorbij zie komen hier haha.
Echt! Ik vind het zo lastig geloven dat zo’n thuisding werkt. Heb je ook donker haar?
Woow, zou die van Kruidvat net zo goed zijn als de Tubble of kan ik beter gewoon de echte nemen?