Show je laatste aankopen #5

Spirituele aankopen haha
Etsyshop: ZenandMeow
Crystal grid:

Van elk 1 steentje:
Citrien

Zwarte toermalijn:

Roze toermalijn:

Garnet:

Bloedsteen:

Etsyshop Gemscraftsco:

Boeken:

19 likes

Waar gebruik je dat crystal grid voor? Hij ziet er heel mooi uit!

1 like

Ja ik ben er helemaal gek op! Helaas veel verzendkosten want komt uit US maar echt nergens anders vond ik zoiets moois op Etsy!
En je kan hem invullen met je stenen :slight_smile: zoals dit bv:

5 likes

Ohhh ik vond dit geweldig op de basisschool! Ik twijfel wel eens om zo’n groep 3/4 boekje in de supermarkt te kopen maar dit is veel beter!

2 likes

Dit ziet er echt pretty uit! Jammer van de hoge verzendkosten, maar hij is zeker het geld waard denk ik zo.

1 like

Trui is voor mijn vader. Panty’s voor mezelf :stuck_out_tongue_winking_eye:

10 likes

Mijn kat zou dit 100% interpreteren als speelgoed voor haar :sweat_smile:

1 like

Op een of andere manier weet de mijne heel goed wat voor haar bedoeld is en wat niet :joy: (nu nog…)

1 like

Dit was echt nooit in me opgekomen, maar ben nu helemaal gemotiveerd om weer netter te schrijven! En ik word zo zen van dit soort filmpjes; heerlijk voor het slapen, haha. Net als van die doodles/doodling

Heb deze ‘te huur’ via P.hilip.s. Zit nu op drie behandelingen (iedere twee weken) en zie echt verschil in haargroei. Bikinilijn heeft nauwelijks bultjes meer (bye ingegroeide haartjes), okselhaartjes zijn dunner en minder en bij benen echt van die ‘kale’ plekjes. Nu hopen op een goede BF deal.

2 likes

Woow nu ben ik echt benieuwd of je je handschrift (lol ik wilde lettertype typen) op latere leeftijd nog zou kunnen aanpassen joh. Misschien inderdaad netter schrijven ofzo maar zou de basis niet vast in je handschriftroots zitten :joy:

Pff ik ben echt teveel bezig geweest met de verkiezingen de laatste tijd, ik las op dat een na laatste boek “Trump of the moon” :sob::sweat_smile:

4 likes

Ik dus ook.

Heeft Trump ondanks zijn verlies toch onze hersenen geinfiltreerd.

Omdat ik geen handen maar alleen gaten heb :slightly_smiling_face:

Hoya Endauensis:

Pink speckled Aglaonema:

Begonia Benigo Pink:

Syngonium Confetti:

Cadeautje voor een vriendin - Macodes Petola:

34 likes

Random combinatie haha.

13 likes

Dit is een hoepel.

9 likes

Heb ik hierom gelachen? Jazeker.

4 likes

Ik ben stiekem zo benieuwd hoe je huis eruit ziet elke keer als ik meer planten voorbij zie komen hier haha.

2 likes

Echt! Ik vind het zo lastig geloven dat zo’n thuisding werkt. Heb je ook donker haar?

1 like

Woow, zou die van Kruidvat net zo goed zijn als de Tubble of kan ik beter gewoon de echte nemen?