Show je laatste aankopen #5

Ja is precies deze!

Zeuw dat is echt bizar lang. Dan kan je eigenlijk gewoon beter zelf via ali bestellen. Ik heb de mijne wel vandaag ontvangen.

1 like

Oh nice. Thanks!
Maar uhm die naam tho “geleizak”? :joy:

Google translate van “jelly bag” hoogstwaarschijnlijk. Daarom staat mijn ali op Engels ingesteld.

Haat aan slechte vertalingen.

Fantastische pose meit :ok_hand:t3: Maar de jurk dus. Van yeez louise.

En mn favo lipgloss

16 likes

Oh op die fiets inderdaad.

Sowieso die vertalingen op ali. Er is ook heel veel dat vertaald wordt als bladerdeeg haha

Deze ketting van Etsy.

8 likes

&other stories

H&m

22 likes

Nieuwe tas! Van studio Noos, zag ik een tijdje terug hier ook voorbij komen en besloot hem nu maar gewoon te kopen. :smile:

https://cdn.shopify.com/s/files/1/0254/0417/8478/products/studio_noos_mom_bag_chunky_teddy_chunkyteddya_x2000.jpg?v=1580910480

13 likes

Vind het fijne tassen. Alleen snap echt niet waarom er geen enkel vakje in zit

Hoezo beïnvloedbaar? :see_no_evil:

30 likes

Blouse en jumpsuit van By-Bar

8 likes

Zo ik ben even lekker geinfluenced door het forum.

Van C&A, weet niet meer wie hem postte maar zag hem hier ergens voorbijkomen :blush:

image

Geïnfluenced door @Jeg als ik me goed herinner, echt zin om hierop te slapen.

image

Luchtkoeler van bol.com want mijn slaapkamer is een sauna.

Weekday sale :+1:

11 likes

Jaaa ze hadden ze eindelijk weer! Ik vond 1 mok zo stom staan en je hoort toch allebei de zussen te hebben.

15 likes

Als ik ooit iemand met die schoenen zie, ga ik sowieso denken dat diegene van het forum is.

2 likes

En @Jeg, ik ben echt benieuwd how jullie de kussens vinden. Ik overweeg er ook 2 te kopen. De verkoopster zei dat ze in het begin erg moest wennen aan de stevigheid en de dikte. Haar schoonzus heeft het kussen zelfs open gemaakt en vulling verwijderd.

1 like

1362811

Mijn nek en ik kijken hier nu al naar uit.

15 likes

Haha shit daar gaat mijn anonimiteit

hahaha ik las dit als dat je ze zocht en niet kon vinden
ik wou typen van die verkopen ze vaak op beurzen!! heb ze op libelle zomerweek en de beauty trade special gezien!!

Heb je 'm al geprobeerd? Ben benieuwd of het wat kan betekenen voor mijn gespannen/versteende nek.