Ik heb dit laatst geprobeerd en op het moment was het heerlijk, maar de dagen erna had ik echt intense spierpijn in mn nek en schouders
Oh shit da’s stom
Ja ik weet ook niet hoe dat kan. Ik zit wel echt helemaal vast bij mn schouders hoor, misschien als je minder vast zit is het minder erg
M’n moeder heeft er zo eentje! Ik vond het op het moment zelf wel prettig, maar daarna merkte ik er niks van (maar had ook geen spierpijn ervan). Vind een echte massage beter;p
Kan hoor! Ik heb langdurige nek- en schouderklachten en de dagen na mijn bezoek aan de massage therapeut is het ook altijd nét even wat erger. Worden een hoop afvalstoffen aangepakt als je knelpunten masseert, volgende keer veel water drinken nadat je zoiets hebt gedaan!
Nee! Nog niet binnen, hoop morgen🥰
Ja dit denk ik ook! Ik zit ook muurvast maar hoop zo toch enige verlichting te krijgen.
Mijn ouders hebben ook zoiets, kan soms echt wel effe helpen hoor!
Waar is deze van?
Oh is dit zo’n ding met draaiende balletjes? Ik heb die ooit uitgeprobeerd op een kerstmarkt, briljant. Wil hem nog steeds hebben.
Ja!! Ik wou per se met balletjes en niet alleen vibratie.
Ik besef me nu ook dat dit zonder context een beetje gek is.
Waar is die van? Ik vind hem erg mooi haha
Goossens wonen!
Linkje:
https://www.goossenswonen.nl/p/goossens-hanglamp-devant-zwart-glas/92092/
Leuk! Vallen deze sandalen normaal of iets kleiner/groter?
Ik heb normaal 38.5 en van deze 39 en die zitten goed!
Ik kan me bijna niet voorstellen dat het erger wordt dan het nu is nee ik krijg hem vandaag binnen, ben benieuwd.
Dat boek heb ik ook pas gekocht, hoor er hele goede dingen over!