Show je laatste aankopen #5

La redoute, dat ken ik door het forum maar ik zag na het betalen pas hun slechte reviews op o.a. trustpilot haha :clown_face: dus hopelijk is het wat


ASOS pak is binnen, ik vind hem heel mooi in het echt en zit goed :blush: alleen jammer geen zakken voor haha

42 likes

Ik wil zelf nog steeds die met vlammen dus die natuurlijk :heart_eyes:

Ik heb er laatst besteld (en schrok toen ook van de reviews) maar kwam na 2 weken netjes binnen allemaal!

Heb wel 1 ding retour gestuurd en daar moet ik nog wel geld van terugkrijgen, dus ben benieuwd haha

1 like

Misschien is dit bij meer influencers een ding haha, maar door Samantha Ravndahl? Ik hoor het haar zo zeggen :joy:

1 like

Hahaha ja! Ik had die video gezien een tijd geleden met RawBeautyKristi (die het product nog niet kende) en het is zo aanstekelijk.

1 like

Hema had dit vorig jaar in elk geval ook!

1 like


Toch maar een foto gemaakt van mijn andere aankopen

46 likes

Geweldige buit! :heart_eyes:

1 like

Dat setje is zo mooi :heart_eyes: maar ik ben momenteel wat twijfelend om lipproducten te kopen omdat voor de weinige keren dat ik naar buiten ga ik een mondmasker draag :sweat_smile:

1 like

Woooow :heart_eyes:

1 like

Via marktplaats

11 likes

Die vlammenversie had een meisje bij mij op de middelbare school en ik was zo jaloers maar kon ze toen nergens vinden. Uiteindelijk heb ik 1,5 jaar geleden vans kunnen vinden met vlammen en toen was ik eindelijk tevreden :stuck_out_tongue:

Screen Shot 2020-05-29 at 01.41.16 Screen Shot 2020-05-29 at 01.41.30

10 likes

Mocht niks meer kopen maar had nog een cadeaubon :woman_shrugging:t2:

19 likes

Urban Outfitters online sale

1 like

oeh ik zoek nog een goede concealer voor onder m’n ogen. Is deze daar goed voor?

1 like

Joeee daar zijn we weer :smiley: asos heeft 20% korting als je de app installeert en de code bij je bestelling plakt!

6 likes

Oprechte vraag van een hardloop leek, maar hoe veel hardloopschoenen heb je nodig?

:exploding_head:

Haha you do you hoor, vind het wel mooi systematisch. Ik krijg al keuzestress van welke sokken ik moet dragen bij het hardlopen, ik ben duidelijk maar een leek!

1 like