Hoop vooral dat die zonnebril een beetje goed zit/staat. Ik haat het om een zonnebril uit te zoeken maar de mijne is kapot. Dus nu moest ik wel
woe dat geeft hoop. Ik heb vorige week mijn eerste bestelling geplaatst daar. mag ik vragen binnen hoeveel tijd je het binnen had ?
Asos
Dat valt nog reuze mee! oeee can’t wait!
Oeh thanks! Ik gebruik nu de nars radiant creamy concealer en die is ook fijn, maar niet dekkend genoeg. Ik ga deze eens proberen, want toch even duur.
Update: komt morgen al
@crazyvibes om nog even terug te komen op de garmin vivoactive 4s. Telt die de stappen die je tijdens een workout hebt gemaakt gewoon bij het dagtotaal? Ik lees op internet dat dit bij sommige mensen een probleem was, maar er staat nergens of dit inmiddels is opgelost.
Omg die roze nikes zijn vet
Ja van het hardlopen gaat goed, telt netjes op, verder fietsen gedaan (daarvan uiteraard niet haha), bij wandelen als workout gaat het ook goed. Of bedoel je een kracht workout? Daar heb ik er nog niet echt op gelet…
Oh top. Het ging me inderdaad om wandelen en hardlopen, bij een krachtworkout hoef ik niet per se de stappen erbij te hebben. Dan zet ik er toch meestal niet zo veel en gaat het me meer om de calorieën en reps haha. Maar goed om te weten dat hij het nu wel samenvoegt en het dus gefixt is!
JA ben ik weer. maar oke. ik ben heel wat kilo’s afgevallen en de helft van mijn kleding kast is te groot. MsMode heeft stapelkorting 3 artikelen = 30% korting. Dus daar even van geprofiteerd.
Eerste jurkje had ik zelf al gezien online maar twijfelde ik over. Tweede kwam de mevrouw in de winkel mee. Had niet verwacht dat die leuk zou staan, plus ze zei van: in de zomer zou je hem ook als dun jasje kunnen dragen. knoopjes los en touwtje knopen naar achter. Broekje tegen binnen been schuursel. daar ga ik niet meer naar buiten xD
Ik wil een rok bestellen en deze foto’s staan erbij, maar dit is toch een hele andere rok of ben ik nou gek? Rok op foto 2 vind ik leuk, maar 1 niet
Ik denk dat het wel dezelfde zijn, maar op foto 1 zijn de gouden stippen duidelijker te zien of geaccentueerd. In werkelijkheid zal het goud wat subtieler zijn, zoals op foto 2.
@HvO ja precies! Die stippen idd en op foto 2 zitten er een soort ruches in de rok en bij 1 niet . Ga hem bestellen, ben benieuwd welke versie ik binnenkrijg hahha
Haha ik ben ook benieuwd! Ik hoop dat foto 1 gewoon een rare foto is.
In mijn kringloop waren stonden er 4 enorme bakken met echt duizenden zijden sjaaltjes voor €1. Wil nu graag op het strand flaneren met een sjaaltje in m’n haar.