Show je laatste aankopen #5

Je hebt door dat er weerspiegeling in de tv zit :rofl:?

13 likes

En @Banananana hahaha ja had ik door, maar met kleren aan, onherkenbaar en incl kind ertussen kon het wel toch :joy:

2 likes

Hahaha zo toevallig, exact dezelfde kamer! Is het bad een beetje chill? Veel plezier!

Haha ja wij pasten er met z’n drieën in en de douche is ook heel groot. Ik weet natuurlijk niet wanneer je gaat, maar ik vind dat ze hele fijne maatregelen hebben ivm corona en het personeel is heel aardig en netjes!

1 like

Voor 100 ipv 200 euro bij Weekday! Kon deze goede deal niet laten liggen.

9 likes

En hij zit zo verdomd lekker (deze is van de casa maar ik heb die van mij via marktplaats)

38 likes

Wat is het merk van die witte schoenen? Vind ze erg mooi :heart_eyes:

Ik ben vandaag bij CentrO in Oberhausen geweest en ik vond het echt fantastisch!

Ik vind de Vans zo leuk, dat motiefje en dat rib stofje in combinatie met het suède. Ook was ik direct verliefd op de tas van Liebeskind. De Sephora was trouwens ook echt fantastisch.

51 likes

Die schoenen :heart_eyes:
Leuk daar je !

1 like

Die roze waren €70 en de andere €50, maar ik vond ze iedere euro waard haha.

:smiling_face_with_three_hearts:

53 likes

Waar is dat Ditto shirt van? :heart_eyes:

1 like

Nieuw matje en extra sport BH’s. Decathlon doet goede business, de halve winkel was leeggeroofd en mega druk ook.

7 likes

Deze onitsuka tigers via zalando lounge voor 39 eurootjes

23 likes

Ohhhh yes. Lopen deze lekker?

Ik heb ze nog niet binnen, maar m’n vriend heeft ze ook en die vindt ze heel lekker lopen! Heb wel maatje groter gekocht (ook na lezen van de reviews)

1 like

Een hele vette folk plaat op vinyl. :heart_eyes:

8 likes

Waar heb je deze gehaald?

Ohh heb ook van precies dat last! Alles geprobeerd, Selsun etc. dus dank voor de tip!! Ga ‘m bestellen!

1 like

Had eigenlijk afgelopen maart al in Berlijn moeten zitten maar dat ging natuurlijk door corona niet door.Dus ik dacht: voor de pleuris weer uitbreekt.Dus ik zit over 2 weekjes mijn weekendtas in te pakken voor een paar dagen in Berlijn,joehoe :partying_face:

33 likes