Ah deze reactie doet me goed haha, dankjewel! Echt comfortabel wordt het nooit denk ik, maar ik begin maar met deze, als het me helpt ga ik er wel wat aanschaffen die wat meer ‘high end’ zijn
Misschien een super domme vraag, maar wanneer/waarvoor draag je dit?
ik kan niet wachten tot we een huis gekocht hebben gewoon al om eindelijk die vuilbak te kunnen kopen!
Ja dit dacht ik ook totdat mijn partner dus deze prullebak te duur vond. heb nog 2 weken om hem te overtuigen of er moet een zieke sale plaatsvinden. Maar vind ze zo mooiiiii
Hmm hier moet ik nog iets op vinden want dat zal hier vast ook wel het geval zijn
Niet de prijs vertellen
Ik heb hem gewoon gekocht en af en toe moet ik even luisteren naar hoe idioot hij het vindt dat een prullenbak zoveel geld kost (maar hij vindt hem wel mooi). Voet bij stuk houden!
Je moet er als volwassene niet op gaan springen dat trekt hij niet denk ik
De prullenbak heb ik trouwens ook! Vriendin vroeg waarom ik mijn vuilnis in een kastje deed.
Hoeveel vakken heb(ben) je/jullie? @anon25085977 @Lovbog
Ik wil ook die prullenbak voor in het nieuwe huis.
Omdat ik het niet altijd fijn vind om een ‘vrouwelijk’ lichaam te hebben. Zo’n binder zit misschien niet zo lekker, maar het helpt wel om mijn buitenkant beter te laten passen bij hoe ik me vaak voel, en dat is voor mij ook wat waard
Is die goed luchtdicht of hebben fruitvliegjes nog steeds de kans?
Ik wordt hier gek van die beesten.
Ben heel benieuwd naar je ervaringen!
Ik heb 1 vak! Was in de aanbieding op amazon
Al 2 maanden in mijn hoofd, dus dacht nu even boeieee treat yourself!! Kan nu niet wachten tot ze binnen zijn
Lantaarn en terracotta bloempotten van H&M
Plantenrek Vida Xl
Fotolijst Xenos
Bankje Casa lantaarn en kussen Karwei.
Bloempot Sostrene Grene
dit is echt het ultieme FF interieur hahaha
Haha ja samen met een monstera in de hoek.
Ik heb twee vakken (11 + 23)
@instantramen haha ja wel een beetje hè. Krijg je er van als je geen compromissen hoeft te sluiten denk ik. Eens zien wat ik met de rest ga doen.
Ik heb 1 vak (de 36 liter) en de vuilniszakken ervoor bestel ik via brabantia zelf of via andere webshops als die toevallig een goede aanbieding hebben. Hij staat mooi in de keuken vind ik. In de zomer / wanneer het echt heel warm is binnen, merk ik wel dat hij wat begint te meuren, maar dat heb je met elke vuilnisbak. Naast deze vuilnisbak heb ik ook een mini vuilnisbak bij het aanrecht, waar ik tijdens het koken kleinere dingen in doe, die vuilniszakken daarvoor haal ik bij de Blokker (deze https://www.brabantia.com/nl/sort-go-afvalemmer-3-liter-mint/ )
Ik heb geen fruitvliegjes gemerkt nog, hout vasthouden, en ik vind hem best handig wisselen. Ik denk dat dit erg lang in onze keuken gaat blijven staan.
Mijn vriend vindt het wel jammer dat we zelf nog de klep moeten induwen om hem te openen, hij had liever eentje gehad met een sensor die vanzelf opengaat, maar ah… Ik was verliefd…