Show je laatste aankopen #5

Zes euro bij de Zeeman. :v:t2:

Ze hebben ook sokken en baby slabbetjes enz. Het is dat ik geen baby heb maar anders had ik een complete Friends outfit gekocht haha.

7 likes

Dag geld. (Wel samen met mijn vriend. Maargoed, die bbq had voor mij niet perse gehoeven :sweat_smile:)

23 likes

14 likes

Loungeset van de Gamma (nu 50% korting, niet mijn foto!)

18 likes

Ik vind Panache superfijne bh’s hebben voor grotere maten. Vooral model Envy is echt fantastisch, ik heb hem in 4 kleuren haha

@Dombo @thee Bedankt voor de tips! Ik ken de merken wel, maar nog nooit iets van gehad. Ik zal even kijken!

Ik heb dit al 79328712 keer gespamd in het ondergoed topic maar als je in de buurt woont zou ik zeker even bij Superbra gaan kijken (zitten in Rotterdam en Utrecht) zo’n fijne winkel met breed assortiment. Ze hebben ook een webshop maar ze werken met een eigen matensysteem dus ik zou als je kan sowieso ff langs gaan om je te laten opmeten en passen :slight_smile: (het opmeten doen ze op het oog en dus contactloos en ze werken ook netjes met een maximaal aantal klanten in de winkel en handen wassen en pashokjes schoonmaken. Helemaal Corona-proof dus).

Jaaa, ik heb hier zo veel goede dingen over gehoord. Helaas woon ik in Friesland, dus totaal niet in de buurt…

2 likes

Lekker voor m’n 6 uur lange tattoo zit morgen :thumbsup:

13 likes

Ohh ja dat is jammer! Ik zag dat ze wel een maten omrekentabel hebben op de website, dus misschien dat je iets kan bestellen als je je maat bij een ander merk zeker weet en het kan omzetten?

https://www.superbra.nl/pages/superbra-maatsysteem

1 like

Deze x 10 voor bakspullen

13 likes

Altijd een rib uit m’n lijf :sweat:

14 likes

Nieuwe tent en thermosfles want ik moet wel ANWB-proof kamperen
113946

Edit: in werkelijkheid is de tent groter dan de thermosfles

71 likes

Waar zijn je jas, afritsbroek en bergschoenen? :thinking:

1 like

Beste aankoop sinds tijden in dit topic. Niet sarcastisch! Love kamperen.

2 likes

ik wist dus niet dat thermos een merk was
wow

3 likes

Die had ik al :grimacing:

@Oprah alleen als de Vrijbuiter of de Bever me gaat sponsoren.

2 likes

Speciaal voor jou nog een opsomming van de aankopen van afgelopen tijd:

Dit dikke mat/luchtbed ding had ik al maar nu hebben we er nog een aangeschaft voor mijn vriend (die vorig jaar nog lag te creperen op een flinterdun matje) slaapt prinsheerlijk en is prinses op de erwt proof.

Daarnaast heb ik tijdens een actie periode bij de ANWB twee van deze stoelen aangeschaft want 1+1 gratis voor 99. Zitten echt enorm lekker en kun je in verschillende standen zetten. Belangrijkste feature is uiteraard het uitklaptafeltje waarop ik mijn kop koffie of mijn glas wijn kan zetten.

8718451257011_anwb_image_1jpg_18

Daarnaast nog 2 lampen met warm licht
94089 94083

En een nieuwe koelbox van de ANWB. Vorig jaar kochten we een van de Decathlon en dat poepding ging al na 1 dag vakantie kapot dus die hebben we teruggebracht. Deze kan zowel op 230v als 12v. Werkt op verschillende standen en heeft een opbergvakje voor de kabels.8718451561064_anwb_image_1jpg_9

Morgen ga ik nog een molentje kopen om koffiebonen te malen.

Dit was mijn shoplog. Ok doei.

62 likes

:orange_heart::orange_heart::orange_heart:

1 like

Heerlijke shoplog!!

1 like