Show je laatste aankopen #5

Nope! Daarom heb je dus Story of Seasons en Harvest moon tegenwoordig:

Due to Natsume keeping the rights to the Harvest Moon name when Marvelous decided to have their own American division, Xseed Games, take over North American distribution, the newer titles in the series had to be renamed to Story of Seasons while Natsume took the opportunity to start their own Harvest Moon series

^ Even snel een stukje van internet geplukt.
Maar dit is dus wel een remake van Harvest moon friends of mineral town met de ekte devs van dat spel.

1 like

Ik kom hier even 2 weken later op terug haha. Heb je deze bestelling al binnen? Zo ja, hoe valt het gestreepte blousje bij jou qua maat, en is het fijne stof?

1 like

2 likes

Oh dat vind ik ook niet zo fijn, dan ga ik hem niet bestellen. Dank je!

1 like

O, goede tip van dat talkpoeder, gaat vast van pas komen. Thanks!

1 like

De zoektocht naar een leuke, fijne BH voor grote cupmaat gaat nog steeds door… Allemaal Zalando (Curvy Kate en Freya)

14 likes

Die onderste is echt cute!

1 like

Dankjewel! :two_hearts:

1 like

Er was er ook een met goude panterprint maar die vond ik net te overdreven.

21 likes

Haha super tof!

Nee joh! Zou je nog goed staan ook!

2 likes

Zes euro bij de Zeeman. :v:t2:

Ze hebben ook sokken en baby slabbetjes enz. Het is dat ik geen baby heb maar anders had ik een complete Friends outfit gekocht haha.

7 likes

Dag geld. (Wel samen met mijn vriend. Maargoed, die bbq had voor mij niet perse gehoeven :sweat_smile:)

23 likes

14 likes

Loungeset van de Gamma (nu 50% korting, niet mijn foto!)

18 likes

Ik vind Panache superfijne bh’s hebben voor grotere maten. Vooral model Envy is echt fantastisch, ik heb hem in 4 kleuren haha

@Dombo @thee Bedankt voor de tips! Ik ken de merken wel, maar nog nooit iets van gehad. Ik zal even kijken!

Ik heb dit al 79328712 keer gespamd in het ondergoed topic maar als je in de buurt woont zou ik zeker even bij Superbra gaan kijken (zitten in Rotterdam en Utrecht) zo’n fijne winkel met breed assortiment. Ze hebben ook een webshop maar ze werken met een eigen matensysteem dus ik zou als je kan sowieso ff langs gaan om je te laten opmeten en passen :slight_smile: (het opmeten doen ze op het oog en dus contactloos en ze werken ook netjes met een maximaal aantal klanten in de winkel en handen wassen en pashokjes schoonmaken. Helemaal Corona-proof dus).

Jaaa, ik heb hier zo veel goede dingen over gehoord. Helaas woon ik in Friesland, dus totaal niet in de buurt…

2 likes

Lekker voor m’n 6 uur lange tattoo zit morgen :thumbsup:

13 likes