Show je laatste aankopen #5

Wilde net zeggen, heb je Tom nook Al ontmoet? Van nook Inc. Money grabbing bish dat die is!!!
Geeft je allemaal spullen en vervolgens zit jij met de shit. Lijkt wel op de Mafia!

Nee maar zonder gein, het is best leuk! En verslavend.

3 likes

Ja het is zeker niet het soort spel waarmee je je eindeloos kan vermaken de eerste dagen! Geef het tijd :nerd_face:

1 like

@mymoon en @Clancy okay ik zal braaf doorspelen. Maar wat moet ik de eerste dagen in godsnaam doen

Vooral doen wat Tom zegt. En het Animal crossing topic stalken :grin:

1 like

En je aanmelden bij de Discord die bovenaan in dat topic staat.

2 likes

Help voelt net alsof ik ingelijfd wordt voor een cult @blush @Clancy

1 like

Hahaha neeee, maar maakt het spelen echt leuker!

Hemels!

1 like

image

Niet kunnen slapen is slecht voor je centen.

12 likes

All hail animal crossing. All hail the mighty nook.

Huh, wat?

@anon42392789 toffe sjaal! En Stardew ga je geen spijt van krijgen. Voor 15€ heb ik nog nooit z’n complete game gekocht waar ook nog eens iedere keer gratis updates bij zijn.

4 likes

Heb deze ook besteld, influencert.

1 like

Nieuwe meubels voor ons nieuwe huis!
Bank:

en tafel:

21 likes

Deze print laten maken + afdrukken voor de verjaardag van m’n vriend :upside_down_face:

(blur want herkenbaar enzo)

62 likes

Ah superleuk! Heb dit ook een paar jaar terug voor de vriend van mijn zus geregeld, maar dan van The Simpsons. Vonden ze helemaal geweldig, jouw vriend vast ook! :smile:

2 likes

Hoe wat waar :scream:

12 likes

afbeelding

Een ticket voor het Museum für Fotografie / Helmut Newton foundation voor volgende week in Berlijn.Een museum gewijd aan het werk van Newton.Ken nie wachten :partying_face:

23 likes

Ooooh je bent geweldig, deze persoon maakt ook van Dragonball Z. Leuk voor mijn vriend haha! Heb destijds ook wel gezocht, maar kon ik toen niet vinden.

Ik wil ook dat iemand custom Avatar The Last Airbender portretten maakt. :pleading_face:

2 likes

Dit is echt zo tof

1 like

Ben er geweest 2 jaar geleden en vond het echt heel mooi, sowieso vind ik zijn stijl fantastisch, geniet ervan! :blush:

1 like