Wilde net zeggen, heb je Tom nook Al ontmoet? Van nook Inc. Money grabbing bish dat die is!!!
Geeft je allemaal spullen en vervolgens zit jij met de shit. Lijkt wel op de Mafia!
Nee maar zonder gein, het is best leuk! En verslavend.
Wilde net zeggen, heb je Tom nook Al ontmoet? Van nook Inc. Money grabbing bish dat die is!!!
Geeft je allemaal spullen en vervolgens zit jij met de shit. Lijkt wel op de Mafia!
Nee maar zonder gein, het is best leuk! En verslavend.
Ja het is zeker niet het soort spel waarmee je je eindeloos kan vermaken de eerste dagen! Geef het tijd
Vooral doen wat Tom zegt. En het Animal crossing topic stalken
En je aanmelden bij de Discord die bovenaan in dat topic staat.
Hahaha neeee, maar maakt het spelen echt leuker!
Hemels!
All hail animal crossing. All hail the mighty nook.
Huh, wat?
@anon42392789 toffe sjaal! En Stardew ga je geen spijt van krijgen. Voor 15€ heb ik nog nooit z’n complete game gekocht waar ook nog eens iedere keer gratis updates bij zijn.
Heb deze ook besteld, influencert.
Ah superleuk! Heb dit ook een paar jaar terug voor de vriend van mijn zus geregeld, maar dan van The Simpsons. Vonden ze helemaal geweldig, jouw vriend vast ook!
Hoe wat waar
Een ticket voor het Museum für Fotografie / Helmut Newton foundation voor volgende week in Berlijn.Een museum gewijd aan het werk van Newton.Ken nie wachten
Ooooh je bent geweldig, deze persoon maakt ook van Dragonball Z. Leuk voor mijn vriend haha! Heb destijds ook wel gezocht, maar kon ik toen niet vinden.
Ik wil ook dat iemand custom Avatar The Last Airbender portretten maakt.
Dit is echt zo tof
Ben er geweest 2 jaar geleden en vond het echt heel mooi, sowieso vind ik zijn stijl fantastisch, geniet ervan!