Show je laatste aankopen #5

All hail animal crossing. All hail the mighty nook.

Huh, wat?

@anon42392789 toffe sjaal! En Stardew ga je geen spijt van krijgen. Voor 15€ heb ik nog nooit z’n complete game gekocht waar ook nog eens iedere keer gratis updates bij zijn.

4 likes

Heb deze ook besteld, influencert.

1 like

Nieuwe meubels voor ons nieuwe huis!
Bank:

en tafel:

21 likes

Deze print laten maken + afdrukken voor de verjaardag van m’n vriend :upside_down_face:

(blur want herkenbaar enzo)

62 likes

Ah superleuk! Heb dit ook een paar jaar terug voor de vriend van mijn zus geregeld, maar dan van The Simpsons. Vonden ze helemaal geweldig, jouw vriend vast ook! :smile:

2 likes

Hoe wat waar :scream:

12 likes

afbeelding

Een ticket voor het Museum für Fotografie / Helmut Newton foundation voor volgende week in Berlijn.Een museum gewijd aan het werk van Newton.Ken nie wachten :partying_face:

23 likes

Ooooh je bent geweldig, deze persoon maakt ook van Dragonball Z. Leuk voor mijn vriend haha! Heb destijds ook wel gezocht, maar kon ik toen niet vinden.

Ik wil ook dat iemand custom Avatar The Last Airbender portretten maakt. :pleading_face:

2 likes

Dit is echt zo tof

1 like

Ben er geweest 2 jaar geleden en vond het echt heel mooi, sowieso vind ik zijn stijl fantastisch, geniet ervan! :blush:

1 like

Ik ben er geweest het is echt fantastisch!:heart_eyes:

1 like

De tafel.

Tv kastje
afbeelding
Stoelen :slight_smile:
En nog deze baby
En nu blut…! Want ook een wasmachine en droger… Naja we hebben nog een bol en ikea bon :slight_smile:! Komt goed uit dat we niet op vakantie gaan.

16 likes

Dat wordt dus het verjaardagscadeau voor m’n man. :heart: Heeeeel vet.

1 like

@sushi @anon44347600
Oh wat leuk!! Goed om te horen dat het de moeite waard is,heb al wat impressie video’s gekeken en het ziet er echt fantastisch uit.
Heb sowieso een hele grote voorliefde voor fashion/portret fotografie,mijn hele huis hangt er ook vol mee en heb een hele verzameling boeken.Van Peter Lindbergh tot Richard Avedon,je komt het allemaal tegen.Heb bijna te weinig muur om alles op te hangen wat ik mooi vind haha.Uiteraard niet het origineel maar souvenirs van musea en knipsels uit oude tijdschriften en boeken.
Echt zin in! Hoop dat ik genoeg tijd heb in het tijdslot wat ik heb gekozen.

13 likes

:ok_hand:t2:

15 likes

Tweedehands aankopen die toevallig allemaal matchen :heart_eyes: witte is een denim rok, tas in handgemaakt. Oh en alles van heerlijke duurzame stofjes. Heeeel blij mee

72 likes

@midheavenmoon leuke tassen! Is er ergens korting? :grin::grin:

1 like

Wauw wat een prachtige planten!