Show je laatste aankopen #5

Ik ben er geweest het is echt fantastisch!:heart_eyes:

1 like

De tafel.

Tv kastje
afbeelding
Stoelen :slight_smile:
En nog deze baby
En nu blut…! Want ook een wasmachine en droger… Naja we hebben nog een bol en ikea bon :slight_smile:! Komt goed uit dat we niet op vakantie gaan.

16 likes

Dat wordt dus het verjaardagscadeau voor m’n man. :heart: Heeeeel vet.

1 like

@sushi @anon44347600
Oh wat leuk!! Goed om te horen dat het de moeite waard is,heb al wat impressie video’s gekeken en het ziet er echt fantastisch uit.
Heb sowieso een hele grote voorliefde voor fashion/portret fotografie,mijn hele huis hangt er ook vol mee en heb een hele verzameling boeken.Van Peter Lindbergh tot Richard Avedon,je komt het allemaal tegen.Heb bijna te weinig muur om alles op te hangen wat ik mooi vind haha.Uiteraard niet het origineel maar souvenirs van musea en knipsels uit oude tijdschriften en boeken.
Echt zin in! Hoop dat ik genoeg tijd heb in het tijdslot wat ik heb gekozen.

13 likes

:ok_hand:t2:

15 likes

Tweedehands aankopen die toevallig allemaal matchen :heart_eyes: witte is een denim rok, tas in handgemaakt. Oh en alles van heerlijke duurzame stofjes. Heeeel blij mee

72 likes

@midheavenmoon leuke tassen! Is er ergens korting? :grin::grin:

1 like

Wauw wat een prachtige planten!

Earcuffs via triumjewelry op etsy

15 likes

Waar is de bond smoother voor? Als ik die beschrijvingen lees vind het zo vaag.

1 like

Liever Histor leverworst dan gewone leverworst lalalalalala. In het echt iets donkerder dan op de foto.

56 likes

Yes het is een leave in conditioner die je ook op droog haar kunt gebruiken. Ik doe elke dag een beetje in de puntjes en dan is het weer helemaal zacht en shiny!

3 likes

Oehhh ik ben benieuwd naar het eindresultaat

Ik ook!! Wil ‘mijn’ kamer een hele make over gaan geven. Zit daar redelijk vaak en nu wel op alles uitgekeken na zes jaar. :sweat_smile: (Muur heb ik al eerder licht grijs geverfd maar t is m gewoon niet)

2 likes

Mooooie kleur! :heart: Wil je een foto posten als het op je muur zit? Ik wil ook zo’n kleur maar ben altijd bang dat ik al snel een te donkere kleur uitkies…

CO|Berlin is ook altijd een aanrader als je van fotografie houdt! En mocht je van moderne kunst houden en nog een plekje kunnen krijgen kan ik ook de Sammlung Boros heel erg aanraden!

Ik heb preciessss hetzelfde! Maar daar heb ik een beetje over nagedacht, heb altijd heel veel licht daar vanwege de zon die er de hele dag schijnt! als ik het onthoud zat ik het plaatsen in het WJEKW foto editie en je taggen! en @Vaiana ook :smiley:

2 likes

Nieuwe tas en voor het eerst een flared pants die niet te lang is voor mijn korte beentjes. Moet nog erg wennen aan de broek :sweat_smile:

32 likes

ooo love the flared!! <3

1 like