Show je laatste aankopen #5

Eindelijk mooie kaarsenhouders gevonden :heart_eyes:

En deze kat, haha lijkt een beetje chaggie

9 likes

Waar komt de bank vandaan?

Het Pakhuis, Deventer

Mondkapje Lovestories

10 likes

11 likes

Wow die brede elastieken lijken me echt heel ongemakkelijk zitten… Drukken ze je oren niet naar beneden?

1 like

Voor de dr martens / leerkenners: Weet iemand of de vegan lijn van de Dr Martens ook net zo lang mee gaan als de normale leren lijn?

Geen idee heb em nog niet binnen maar lijkt mij eigenlijk wel mee te vallen? Ben benieuwd.
Zo op die foto ziet het er iig niet ongemakkelijk uit imo.

Weten jullie misschien leuke websites voor jurkjes die je aan kunt naar een bruiloft? Ik kom niet verder dan asos :grimacing:

Ik heb geen vegan Dr martens maar heb wel eens gehoord dat ze niet zo lang meegaan als leren. Maar ja leren gaan 20 jaar mee, dat is miss ook lichtelijk overdreven

ik heb de vegan chelseaboots nu een jaar en ze zijn nog steeds mooi!
heb er stiekem wel spijt van dat ik niet de leren heb gekocht, omdat ik a. een ander model wel van leer heb en die zijn na 15 jaar nog steeds goed

en b. ik las na aankopen dit waarvan ik dacht MEH:

Maar waarvan zijn de veganistische schoenen precies gemaakt? Die van Dr. Martens bestaan uit polyurethaan (pu) en polyvinylchloride (pvc). Geen innovatieve materialen, maar dezelfde synthetische stoffen waarmee al jarenlang goedkoop imitatieleer wordt gemaakt. En materialen die niet afbreekbaar zijn en bijdragen aan de plastic afvalberg. Dit terwijl de veganistische schoenen duurder zijn dan de leren modellen.

3 likes

Ik heb een paar vegan Dr Martens en ze zijn na een jaar intensief dragen (incl modder op festivals) nog heel mooi! Bijkomend voordeel is ook dat ze sneller ingelopen zijn :cool:

Ik heb een vegan paar en een leren paar. Mijn vegan zien er niet meer zo mooi uit als de leren, helaas. Maar dat kan liggen aan dat ik een zacht leren paar heb, dat zich helemaal naar m’n voeten is gaan vormen. De vegans zijn nog stijf en zitten vol krassen

1 like

haha ja ik moet altijd een beetje lachen als ik ‘vegan leer’ zie. Dat is volgens mij heel vaak inderdaad gewoon plastic. Ik koop zelf in ieder geval nooit niet-leren schoenen omdat ik liever schoenen heb die ik duurzaam kan dragen en die jaaaren meegaan dan schoenen die ik na een paar seizoenen weer moet weggooien (maar ik ben dan ook geen vegan). Al zit er vast wel verschil in hoe stevig nepleer is bij een duurdere partij als dr martens dan goedkope nepleren schoenen van de Scapino bijv.

13 likes

purito-centella-green-level-safe-sun 1374567
Nu ben ik arm :pensive:

6 likes

Wat is dat onderste apparaat?

1 like

Een melkopschuimer!

Ooo, bedankt voor je antwoord! Ik kon er maar niet opkomen, het leek voor mij een wattenschijfjesverwarmer ofzo :sweat_smile:

16 likes

Oh wow zou dat echt bestaan?

7 likes

Ik hoop het.

4 likes