Ja met die splitten, is dan denk ik een ander stofje! Een stuk gladder. Ga deze dan ook maar onthouden voor het najaar.
Beetje laat misschien maar ze hebben deze kleur en stijl ook in een iets kortere en die is 100% katoen, daarom kocht ik niet deze van de foto maar die waar ik 't over heb haha
Ik zou al bijna een platenspeler kopen voor deze plaat
Heb je die plaat via haar officiële site gekocht of ergens anders? Ik wil hem ook maar shippen vanuit de VS gaat me net iets te ver
Ik had dat gister elders gevraagd en als ik doorklikte op de site kwam ik uit op https://platenzaak.nl/taylorswift .
Waar zijn je de spiegeltjes van?
Wow super gaaf die plaat inderdaad! Naar aanleiding van je post ben ik net eens naar de nieuwe muziek gaan luisteren en vind het echt totaal anders klinken dan haar oudere muziek. Wel nog herkenbaar natuurlijk, maar klinkt goed!
Ja het hele album staat gewoon op alle 8 de versies. Dit is gewoon weer zo’n marketingstunt van SPAAR ZE ALLEMAAL!!!.
Op zoek naar mijn droomblush:
Voor het album 1989 had ze iets gedaan met polaroid foto’s ofzo en genoeg gekke fans die dan tig keer hetzelfde album kopen. :’) Ik snap de mensheid sowieso vaak niet.
Vind je hem de prijs ook echt waard? Heb ooit eens een jurk van 80 euro van ze gekocht maar vind dat je dag er echt niet vanaf ziet.
Deze is wel echt heel erg leuk!
Ik heb ze via Etsy gekocht:
Wat grappig met die kaartlezer erbij !
Is inderdaad marketing! Sommige ketens hebben dan monopolie op een bepaalde kleur of uitgave. Ik koop ook gekleurd vinyl van de artiesten waar ik groot fan van ben, en dan het liefst bij de platenwinkel, aangezien ik hun omzet gun en niet B.ol enzo.
Ach nee wat schattig allemaal!! <3
Prachtige kast heb je ook, die op de achtergrond! En dat winkeltje is ook super leuk, daar gaat vast veel mee gespeeld worden.
Prachtige plaat! Taylor Ik heb een ‘gewone’ Limited edition CD bestelt via haar website. Kon maar moeilijk kiezen tussen de 8! versies. Hoop dat het snel binnenkomt! Voor nu lekker luisteren via spotify.