Hahaha ik dacht precies hetzelfde. Vond het super vet! Totdat ik er echt pas na een minuut achterkwam…
Hahahaha is écht een gave feature ja!
Oh 120 euro is inderdaad wel echt een goede prijs, dus ik snap je twijfels wel. En als ze inderdaad echt anders zijn… maar goed, het belangrijkste blijft wel of je denkt dat je het écht veel gaat dragen. Het feit dat je nu nooit pakken draagt is voor mij wel persoonlijk een reden om te neigen naar één houden. Zoals je zelf zegt gewoon eens om te zien of je je prettig gaat voelen in een pak en het ook echt veel wil dragen.
En ohhh ja heel erg mooi je woonkamer! Zo mooi ook die grote ramen, en heel leuk ingericht ook!
Ja eens met @Falula! €120 is een mooie prijs maar wel alleen als je het echt draagt. En zelf zou ik wel twijfelen omdat ze hetzelfde model zijn en zwart misschien wat stijver oogt. Ik zou sneller gaan voor iets in een ander model om dan echt af te kunnen wisselen, ook qua uitstraling. Pakken zijn wel chill omdat je er altijd netjes uitziet en het geen moeite kost. Je hoeft er niet bij na te denken en je kan de items daarnaast los combineren.
Na een eeuwige zoektocht naar de perfecte blazer toevallig deze tegengekomen bij cos met 60% korting, past perfect en geeft mij een beetje Dior vibes
Vanacht tijdens het slaapscrollen slachtoffer geworden van een Instagramadvertentie:
Waterdrop “microdrinks”, zijn een soort bruistabletjes om je water smaak te geven, zonder suiker en met maar 5 kcal ofzo. Vooral Nero vind ik interessant om mijn dagelijkse blikje Nalu te vervangen.
Oeeeh hier ben ik ook een sucker for.
Ik heb dus gister toilet tapes van een insta ad gekocht
Ok nu heb ik ze ook gekocht. Vraag me af of ik succesvol of onsuccesvol adulting toepas dat ik hier blij van word
Als t goed is komen mijne vandaag! Ben echt benieuwd hahah
En ik heb zo’n zin om die waterdrop dingen te kopen maar dat is nou typisch zo iets dat ik echt niet nodig hebt maar GEWOON WIL. En dat kan ik me niet veroorloven. Maar ik willll hettttt.
Alleen nog een mooie stoel uitzoeken en een beetje mooi decoreren en dan is dit hoekje af.
Ben nog in twijfel of ik voor een velvet donkergroene stoel ga of een roze.
Roze, bij twijfel altijd roze.
In de aanbieding voor nog geen € 400
Jurk(je) voor een 10tje.
Waar
Karwei! https://www.karwei.nl/assortiment/loungeset-kopenhagen-legergroen/p/B626127
Nu online niet meer beschikbaar zie ik maar wel nog in een paar winkels