Show je laatste aankopen #5

Nu ik het roze kussen zie denk ik roze! Denk dat groen het misschien te hard maakt. bij kleed + vloer + meubel denk ik roze!

1 like

Ik heb een mooie simpele roze van Jysk met gouden pootjes.
De jonstrup, maar zie dat mijne online niet meer te verkrijgen is.
Wel deze
126857

4 likes

Smaakt die naar de groene nalu?

Die zijn super fijn!!

Die is ook leuk ja! Ik had zelf deze gevonden:

10 likes

Ja vind alleen de citrus nog steeds wel echt naar wc ruiken. Andere geuren zijn lekker, voor marine en linnen :ok_hand:t2:

Ik heb ook zo’n model stoel bij dezelfde makeup tafel, maar de stoel is net te hoog om de lade te kunnen openen.

1 like

Ook leuk!
Ik heb zelf zonder armleuningen gekozen ivm het blad wat in de weg zit.
Ik heb dat andere IKEA kaptafel model voor mijn make up hoekje.
En eentje met armleuningen zou niet passen helaas

1 like

Daar ben ik dus ook een beetje bang voor haha.

Dat betwijfel ik ten zeerste, ik denk dat 't meer zoals thee is, een beetje aroma maar geen sterke smaak. Groene Nalu is volgens mij kiwismaak en dit is braambes.

Ik plaats m’n review als ik mijn bestelling binnen heb!

1 like

Jouw schuld

3 likes

Ik ging voor de fles haha maar moest nog wat erbij voor de verzendkosten dus kwam ik uit op deze set. Ben benieuwd of de fles zo goed is als die van Chilly. 1 liter had ik nog niet.

Had alleen niet berekend dat het 60ct per glas was :neutral_face:

Ik hoop dat 't wat is, anders sorry :grimacing:

1 like

Ik vond dat best wel tegenvallen eigenlijk, die koelte. En het is ook echt veel te donker binnen.

Was wel een fijne tent maar meer door het opzetten en inpakken.

Nouja eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik geen lamp mee had dus dan is de tent wel donker ja. En ik merkte ook zeker verschil maar kon niet tot twaalf uur blijven liggen. Maar al met al zeker een fijne tent!

Deze wil ik voor op de bank

1 like

dit boek nav een post van @NoyraSoturi

6 likes

Als je ‘m uit hebt: More Than Two is een heeeele dikke aanrader voor iedereen in welke relatievorm dan ook imo.

1 like

Over een maand weer naar kantoor dus ben mijn hele make up en huidverzorgingscollectie maar aan het aanvullen. Allemaal met korting :biggrin:.

35 likes

Waar heb je de producten van The Ordinary besteld? Probeer al weken de niacinamide te bestellen bij Douglas.

1 like