Pls laat me weten als je dit met een zieke aanbieding ofzo gescoord hebt
Nou dan hoor ik het ook graag! Stuur ik hem meteen retour hahaha.
Ik had hem toevallig gister besteld met 7% korting via fonq, niet heel veel maar alle beetjes helpen
Hahah ja scheelt ook inderdaad. Dit is echt mijn droom barbecue maar nu nog boven mn budget. Vrienden van me (professionele chef) hebben er ook 1 en maken echt de meeste lekkere gerechten op. Jij gaat er zooo veel plezier van hebben!
Jaa, je gaat er zo blij mee zijn Hierna kan je je niet meer voorstellen hoe je ooit hebt gebbqd op een BBQ zonder goede temperatuurregeling
@anon44347600
Ik ga vanavond meteen uitproberen, want m’n ouders blijven eten. Had wel een voorwaarde gesteld, dat zij de Bavette moesten regelen Ik ben echt benieuwd en hoop dat het elke penny waard is!!
Ik denk het wel hoor! Ik ken ook mensen die zo’n ding hebben die maken er werkelijk alles op. Ook in de winter dingen roken enz.
Ooh deze bbqs zijn echt geweldig! Zo jaloers!
Hahahah bij de Green Egg heten ze volgens mij een convEGGtor, die en de Eggspander kit heb ik ook los besteld!
Ik moet zeggen dat ik het ook overweeg om diverse hardhout uit te proberen, maar ik moet m’n tits even calmeren Als dit zo doorgaat hou ik geen geld meer over voor boodschappen voor op de bbq
Pizza is inderdaad fantastisch! Wij hebben zo’n kleintje maar het is echt een top ding. (Geen egg trouwens, maar zelfde principe)
Welk recept gebruik je voor de Nacho’s?
Waar is deze van ? Super leuk
Van de Zeeman!
Deze jurk met het oog op de komende dagen. Ben niet echt een jurkenmens dus ben nog niet helemaal overtuigd. Stuk van de foto gecropt want mijn moeder stak net op dat moment haar hoofd om de hoek.
Mooi!
Zooo halloooo
Die is echt mooi
Heel mooi! Waar is de jurk van?
Zo mooi! Is deze van Samsoe Samsoe? Het staat op mijn verlanglijstje van Zalando.