Het lijkt net alsof je ze daarna nog ff gaat koken
Normaal geen fan van Rituals, maar deze geur doet me echt aan de sauna denken en ik ontspan er vrijwel meteen door
Zo zo 0% korting, lekker dealtje
Ja dan weet je waar je moet zijn voor de goede deals he
Kreeg eigenlijk wel 30% korting maar volgens mij is ie online uitverkocht stond ook geen prijs bij
Haha ja zou wel willen, echt huilen
Deze zijn veranderd tho en kleiner

Nog niet zeker, die perziktint staat eigenlijk niet bij mijn witte huid
Kon via HM een kledingstomer bij p.hilips bestellen met 35% korting dus die heb ik ook besteld. 32.50 nu maar
Rib uit m’n lijf, maar ik kijk er al een jaar naar dus het mocht van mezelf.
Etsy! https://www.etsy.com/nl/listing/528513878/ruby-gold-ring-dainty-ruby-ring-juli?ref=user_profile
Ik heb 'm vandaag besteld, hopelijk komt ie snel! De verkoopster was ook heel geduldig en behulpzaam met het helpen bepalen van de ringmaat.
Heb m’n bestelling nu al ontvangen en de middelste, het Jan Mixed Linen shirt is echt supermooi! En de bovenste eigenlijk ook maar ik had met mezelf afgesproken maar één te houden
De onderste vind ik net niet oversized genoeg.
ik ben wel benieuwd wat je van het stoomapparaat vind, breng momenteel nog best vaak mooie kledingstukken naar de stomerij omdat ik anders bang ben ze te verpesten in de was maar misschien zou dit dan een uitkomst zijn.
Dit stoomapparaat is volgens mij meer een vervanger van een strijkijzer (strijken) en niet van de stomerij (chemisch reinigen)
Gewoon ff casual nog drie blushes, want huidige obsessie (heb ik de laatste 3 weken make-up gedragen? Zeker niet):
Voor het opbergen van het resultaat van mijn make-up obsessie:
En een leuk doe het zelf pakket voor een werkplek voor vriendlief:
Ik ben steeds te laat! Vind ze zooo mooi!