Die shortjes heb je ook van de H&M?
Da’s Sara van whensarasmiles toch? Ik vind haar de laatste tijd echt spot on met haar insta stories! En ze maakt ook hele leuke gidsjes met duurzame merken.
Ja heel fijn ook voor haar dat ze hier haar fulltime bezigheid van kan maken. Kan ze net wat dieper ingaan op bepaalde onderwerpen. Haha ik ben duidelijk fan!
Voorlopig even genoeg kledingaankopen gedaan (trui van WEEKDAY).
Jaaa zo leuk, vind haar zo fijn om te volgen!
weer eens normale aankoopjes inpv verf, vloer en nog meer verf zooi.
Mijn favoriete broek in een maat kleiner (Leuk afvallen, tot je iedere keer een nieuwe broek kunt kopen omdat die anders op je knietjes ligt. helaas los ik het niet op met een riem)
een in Lengte 34 en een in lengte 32.
Twee complete borduur pakketjes via Amazon (Omdat ik die andere natuurlijk nog niet heb gemaakt en dit er leuk uitzag)
En nog terracotta stof en een poederroze borduurring van 17,8 cm via IrisBorduurt.nl
Superleuk die borduurpakketjes, heb je een linkje?
oh oops sorry! vergeten er bij te zetten: https://www.amazon.nl/gp/product/B087P8W1ZC/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Ja maar ze zijn echt allebei een heeeeele andere kleur enzo, dan kan je ze best allebei houden toch
Hahah hier kan precies idd niks in. Ohj tampons! En losgeld. Einde. Wel leuk!
Naast m’n kappersbezoek ook nog maar ff geld tegen wat haarproducten aan gesmeten.
Urban Alchemy Prescription Blonde Toning Drops:
O&M Atonic Thickening Spritz (= ook heat protectant):
Heb je het al gebruikt? If so, hoe bevalt het? Ben me ook een beetje aan het oriënteren op Korean skincare!
Ja! Net een halve week mee bezig. Ik vind het heel fijn! De balm is echt olie-achtig maar ik houd daar wel van. De acne cleanser is heel mild. De nutrition creme is wel heel voedend, voor mij een beetje te nu in de zomer maar ik denk in de winter wel lekker. Maar als je geen droge huid hebt is ie denk ik al snel té
Aangezien de kitjes van Amazon gewoon van Ali komen, deze drie via Ali gekocht.
De eerste twee via deze shop
De derde via deze shop
Vind het kamertje met de roze vloer zo leuk but RIP frenchknotjes.
Ik mis Jenna