1 van de 2 koelmatten van de honden is kapot en die dingen zijn zo essentieel nu, maar ik heb net de leukste koelmat ever gekocht! Harry ligt morgen op een watermeloen.
Die is leuk zeg!
Die is leuk! Waar heb je deze gekocht?
Ik vraag dit niet voor een hond
Zo mooi die laatste bh/bralette (?), heb je een linkje?
Yes heb ik: https://www.intimissimi.com/nl/product/lucia_pretty_flowers_triangle_bra-RS1294I++347I2C.html
Eindelijk de perfecte crop top gevonden (qua lengte)
oeeh laf de kleur, waar is hij van?
zara!
Nice! Ik heb hem ook gelijk besteld in het zwart.
Oeh die paarse van oysho! Heel mooi😍
Heel mooi!
Haha! Bij Agradi, er is er ook eentje met ijsjesprint.
Is dit gellak die je zelf aanbrengt met zo’n lamp? En dekt die 3e kleur van zichzelf of is dat meer een glitter topcoat?
Ja is gellak die inderdaad moet uitharden onder een led of uv lamp.
Ik heb de lakjes pas vandaag besteld dus heb ze nog niet binnen, maar van wat ik op swatches van anderen kan zien is die derde lak niet volledig dekkend al is ie ook niet helemaal doorzichtig. Ik geloof dat op de foto iets van 3 dunne lagen is, maar daar zit wel nog gel van verlengingen/tips onder dus daardoor kan die kleur wel afwijken.
Maar met één laagje is hij ook als topcoat te gebruiken over andere kleuren, dus het kan eigenlijk beide alleen helemaal super full cover zal het niet worden.
Hier is ie gebruikt als topper voor een glitter fade
Klik
En hier zie je een beetje hoe doorschijnend hij nog is na 3 dunne lagen op nagels zonder (kleur)gel eronder
Klik
Ohh wel echt heel mooi! En stomme vraag misschien maar worden je nagels ook iets sterker door een gellak of is het alleen dat het langer mooi blijft? (Kan gebruikt worden op je normale nagelbed toch? )