Oh goeie, ik heb dat eerst vijlen voor het weken nooit gedaan. Heb er ws ook gewoon te weinig geduld voor volgende keer ga ik dit proberen!
Ja vijlen is wel echt een must anders duurt het al helemaal eeuwen haha. Maar je moet inderdaad wel wat geduld hebben, maar als je het doet terwijl je een serie of film kijkt dan valt het best mee.
Mooi dat je daar over na hebt gedacht, bewust omgaan met water is natuurlijk altijd goed.
Over deze discussie, ik begrijp de opmerking maar naast dat heel NL in z’n badjes ligt, zal het gebruik van energie voor airco’s ook flink gestegen zijn. Neemt niet weg dat je er respectvol over kan praten.
Heb deze besteld maar ze zitten wat krap aan de zijkant van m’n voet. De buitenkant is leer en de voering iets wat lijkt op neopreen en dus vraag ik me af of dat nog zou kunnen uitzetten. Ze zijn ook vrij robuust dus ik vrees ervoor iemand die ervaring heeft met het inlopen van dit soort gevoerde schoenen?
Ik heb die van Kiki London. Deze:
Ze hebben twee kleuren, maar ik heb zelf gewoon de clear versie. Maar als je erover heen lakt maakt het eigenlijk toch niet uit welke kleur je hebt. Het is alleen wel een vrij dikke substantie dus je moet wel in het begin even wennen, maar die van Kiki is eigenlijk de fijnste die ik tot nu toe ben tegengekomen. Je kunt er trouwens ook echt nagels mee opbouwen, dus echt een bolling creëren voor nog meer sterkte (met name handig bij wat langere nagels).
Ze hebben ook rubber topcoat. Die heb ik ook, is wederom vrij dik maar daardoor ook ideaal wanneer je bijvoorbeeld glitternagels wil want dan worden ze glad ipv dat je de glitter nog voelt. En bij hele slappe nagels zou ik ook aanraden om zowel rubber base als top te combineren omdat het wat flexibeler blijft en daardoor een soort van meebeweegt, maar toch heel stevig is. Vaak zie je bij zwakke nagels dat er lifting ontstaat omdat de nagel slap is en de gel te hard dus dan denkt je nagel “joe ik ga mijn eigen weg wel” en laat ie los van de gel. Dat is met rubber base en top heel vaak te voorkomen.
Dat is natuurlijk ook zo gelukkig, goed punt
En voel me hierin veel meer een “babe” dan in mijn bikini. Dus jeej!
En zit zo veel lekkerder! (Racerback achterkant van mesh)
(Decathlon)
Zitten ze misschien wat strak door de warmte/uitgezette voeten? Even wachten tot het afkoelt? Zelf verder geen ervaring met deze materiaalcombinatie.
Waar heb je deze gekocht? Deze zien er echt uit alsof ik ze nodig heb met m’n probleemvoeten
Zal ik doen, dankjewel!
Via Ecco zelf, maar ze zijn daar niet meer in de sale zie ik.
Ik dacht “omg wat een lieve kat heeft ze gekocht ” en kon de goede kwaliteit, lekker stevig niet plaatsen… tot ik door kreeg dat het om het bankje gaat
Deze forumtrend met insane korting op de site van het merk zelf (en de nieuwsbriefkortingscode er bovenop)
Ja die oranje exemplaar gaat zeker nog wel een paar jaar mee
Geen zorgen mensen, ik ben al een paar weken aan de gin tonic ipv water, dus lekker badderen @Keerbeer
Leuk, waar?