Meit have fun
ik weet dat je thermoskannen nooit in de vaatwasser mag doen, dan raakt de isolatie kapot.
Ben benieuwd hoe dat met chilly zit want in principe is het wel isolerend materiaal?
ik ben overigens enorm van van corkcicle: blijven de hele dag heet/ijskoud als je hem dicht laat. zelfs open duurt het even. Ik zet 's ochtends een fles thee en dan kan ik er tot lunch uit drinken en is het nog warm.
Oops… ik denk dat je gelijk hebt, al werkt de isolatie van mijn chilly wel echt heel goed (urenlang in de zon en mijn water is ijskoud)
Maar… ik ga wel zo’n lange borstel kopen misschien. Maar aan de andere kant, dat ding is zo’n 300 keer in de vaatwasser geweest. No joke, dan gaat t gewoon niet kapot blijkbaar. Heb ook geen zin in zo’n borstel.
Ik zou die borstel achterwege laten. Meurt echt naar dood paard (geen grap). Ik was 'm altijd af met m’n vingers en afwasmiddel.
Ik gebruik weleens zo’n kunstgebittablet en daar wordt die fles ook wel weer fris van vind ik. Heb ooit voor weinig geld zo’n rolletje gekocht bij de Action en daar ontkalk ik ook mijn waterkoker mee, werkt best wel goed.
Misschien beetje off topic maar je ontkalkt je waterkoker ook heel makkelijk door een beetje natuurazijn mee te koken en even te laten staan. Voor als je tabletten op zijn
Yup weet ik! Vind dit alleen minder stinken haha.
Net deze laarsjes besteld van Fred de la Bretoniere voor 52 euro op Amazon! Staan voor 230 euro te koop op Omoda. Voor de liefhebbers: Linkje
Ik heb mijn fles ook al vier jaar, het is niet eens een Chilly maar een of andere goedkope versie, en hij doet het nog zo goed. Zelfs urenlang in een stikhete auto en het is nog echt koud. En ik doe hem dus wekelijks in de vaatwasser, want ik gebruik hem niet zo vaak. Dat ding is echt niet kapot te krijgen. Alleen de buitenkant heeft wat schrapen in het design, maar dat boeit me niet.
Echt een hele mooie jurk, stond ook goed. Maar te groot. Dus terug gestuurd. Twijfel of ik nog een maatje kleiner bestel. Aangezien de zomer ook een beetje ten einde komt… Volgend jaar past het door afvallen waarschijnlijk ook niet meer.
Oh ben heel benieuwd! Hopelijk passen ze goed.
Heb je een linkje ervan? Klinkt als iets wat mijn vriend nodig heeft
Ja hoor, vervloekt. Er zit een giga deuk in één van de planken van het meubel en de planken staan met minstens 10° geheld waardoor alles wat je erop legt gewoon naar de muur toe schuift
O nooo, die deuk is wel echt shit, maar kan je de kast niet in zijn geheel wat rechterop zetten? Dan zouden de planken wel recht moeten zijn?
P.S. hij is wel echt mooooi
Mijn maat is alweer €230
Ik zou dan toch even contact opnemen met de klantenservice. horen toch gewoon een goed product te leveren? Goedkoper of niet?
Nee want dan staat het bureau geheld en kan je bovendien de palen niet in de muur boren. Echt kut want het staat heel mooi in de woonkamer. Ik hoop dat ze me een nieuwe opsturen.
Hahaha valt mee deze zijn laag ik heb nu veel te hoge haha