Heb ik dit nodig in mijn leven, wellicht, kan hier een hoes om?
Wat is het precies?
Hoe is de Chilly om schoon te houden? Ik vind de Dopper echt onhandig
Dopper is fakking goor vond ik zelf. Die meurde op een gegeven moment en kreeg ik niet meer âschoonâ.
Nu ben ik zelf wel een smeerlap, maar ik drink er sowieso alleen water uit. Meestal na een paar weken maak ik âm schoon (ik zei al smeerlap) en dan doe ik er gloeiend heet water met dreft in, goed schudden en even laten staan. Dan reinig ik de hals goed en ook de dop en het rubbertje. Dat rubbertje gaat na een paar weken wel meuren als je uit de fles zelf drinkt
Vriendin van mij drinkt niet recht uit die fles dus die spoelt hem gewoon elke dag om.
Ik heb een 75e. Maar dan wel leeg gezogen borsten. Kan het dan ook? Of is het dan geen porem?
& heeft iemand de tip voor losvallende witte basic tees?
Bij mijn schijnt echt alles door.
Uniqlo
Weekday Prime
Ik heb het ook al binnen, echt enorm snel!
Zeeman inderdaad, ik pak dan maat 50 ofzo, dan is het leuk oversized maar niet té.
zeeman mannenshirts
De ratjes
En de bank ziet er ook zo comfy uit!
Las de tip laatst op het forum, maar Dreft en rijstkorrels erin en dan schudden.
Zelf drink ik er alleen water in en maak ik elke dag de dop en de hals schoon met heet water en Dreft en dan doe ik er nog een beetje water in, even schudden en omspoelen. Heb ook de borstel gekocht maar die stinkt naar natte hond als deze nat wordt.
Heb je het over de Dopper of over Chilly?
Ik doe zowel doppers als de chily fles in de vaatwasser. Al jarenlant en de kwaliteit is exact hetzelfde.
Chilly, maar bij de Dopper doe ik eigenlijk hetzelfde als ik hem niet in de vaatwasser doe. Deze gebruik ik niet zo vaak.
Zeeman, mannen afdeling. Je hebt met stretch en zonder stretch. Ik neem altijd die zonder stretch, zijn 100% katoen, met een ronde hals en ze hebben een wat bredere boord (vind ik zelf mooier). Ze zijn iets van âŹ2,50 dacht ik. Zijn er ook in het zwart!
Oh echt?? Ik ben echt zo bang om mân chilly in de vaatwasser te doen
Haha ik weet niet helemaal wat ik me daar bij voor moet stellen, maar ik denk t wel hoor! Hij drukt niet echt plat (en zo wel zou dat bij mij erg opvallen ook). En door het zwart vallen je borsten sws niet mega op, de stof is stevig maar niet tĂ©, en die van mij vallen dâr aan geen enkele kant uit oid. Mocht dit helpen
Hahahaha thanks for the feedback.
Borstvoedingstetten.