Ik neem in de ochtend 1 schepje poeder in een glas water.
Das pas handel!!
Mooi zeg! Schijnt het erg door?
Heb je die producten al eens geprobeerd? Dat lipmasker klinkt echt als de oplossing voor mijn krokante lippen in de winter.
Die gezichtsmaskers heb ik al vaker gebruikt. Dus die was ik aan het bestellen en toen zag ik een mini versie van dat lip mask dus dat wilde ik proberen. Zelfde probleem namelijk en geen zin om meteen €20 te dokken. Ik laat het weten.
das handel
Ohh wat leuk!!
Deze gekocht en nu ook maar als ebook voor €5 erbij, aangezien het een enorm boek is en ik nog even chill verder wil lezen in bed
Ik heb geeneens een bad tot mijn beschikking maar ik wil dit
Dat worden erg luxe voetenbadjes dan
Ik ben ook benieuwd naar het lipmasker! Wil je mij ook laten weten of het goed werkt?
Ik heb deze gehad en vond de kleur heel mooi maar je moet er wel rekening mee houden dat hij af kan geven als hij nat wordt (regen/zweet). Een aantal van mijn kledingstukken hebben nu rode vlekken er in zitten. Weet niet of het lag aan mijn tas of dat ze dat allemaal hebben
Ook @Bunnyslippers
Ik heb het lipmasker ook, bevalt wel goed! Ik gebruik het dagelijks voordat ik ga slapen en het voelt heel prettig op mijn lippen, mijn lippen worden er ook lekker zacht van, maar ik weet niet of het echt een wondermiddel is bij volledig gebarsten lippen. Wel een fijne textuur en ook goed te gebruiken als lipgloss, want supershiny maar niet plakkerig
Ohhh goed om rekening mee te houden! Bedankt voor de ‘waarschuwing’