Pre-ordered, deel van opbrengsten gaat naar het epilepsiefonds
Goeie tip! Ik heb hem ook gekocht.
Ik ben echt dol op de basics van Filippa K! Ik heb shirts van echt 5 jaar terug die er nog als nieuw uit zien.
Edit: en ook op Hourglass trouwens, heb dat palette ook oa
Nieuw horloge! Lange tijd een smartwatch gedragen maar ik wil wat minder bereikbaar zijn en niet altijd mijn berichten meteen zien en balen als ik de 10.000 stappen niet haal. Werd een beetje afhankelijk er van Dus terug naar analoog!
Ik ben erg blij met het jurkje! Hij zit echt strakker in de taille dus het is echt een tof contrast met die wijde mouwen. Moest er even aan wennen maar ik ben fan:
De mouwen zijn wel echt wijd:
En okee ook even humble braggen omdat ik deze rok echt love:
Offtopic: hoe was het bij de neuroloog? Heb ik er overheen gelezen?
Lief♥️ heb het in wjekw gepost. Maarr ze gaan een mri/eeg doen just to be sure, ze denkt namelijk dat er niks aan de hand is qua epilepsie maar dat het een overtrokken reactie van mijn brein is op hevige pijn.
Ik ben ook heel positief over Maria Nila. Weet niet of jouw kleur erbij zit.
Oh wow dat ziet er nog beter uit eigenlijk kende ik niet!
En je kan het goed mengen.
Toen ik rood haar had (voor zeg 5 maanden) heb ik het rode nooit opnieuw geverfd door dat spul.
Ik heb die andere geannuleerd en denk dat ik nu deze ga kopen Bedankt voor de tip!
Dit onder andere bij de woonzweed (verder nog een paar stoelkussentjes, een Variara-ding voor tasjes ed, een plankinzet en wat dingen voor het pegboard). Heb nog wel wat kleinere dingetjes nodig, maar die haal ik wel in de winkel, want heb nog cadeaubonnen liggen. Heb de kosten van 49 euro maar voor lief genomen.
Ik ben vinted koopziek. Ik hoef geen boodschappen te doen omdat ik bij mn ouders ben, dus dan worden het andere dingen
Doe ik iets verkeerd bij Vinted ? Want ik zie alleen maar afhaalpunten waar je je bestelling kan ophalen. Het wordt niet thuisgezonden?? Klopt dit???
Heb daardoor dus geen zin om iets te kopen.
Misschien maar beter voor mn portemonnee.
Heb ook nog een no buy
De koper kan zelf aangeven welke verzendmethoden ze willen aanbieden. Ik heb zelf alles om de hoek dus ik kan via alle opties verzenden. En de goedkoopste opties zijn ook dat je ze ergens moet ophalen, PostNL kiezen ze (Nederlanders natuurlijk) vrijwel nooit.
Ik zie dit als ik iets wil kopen. En als de koper heeft aangegeven dat het een groot pakket is staan er andere prijzen bij natuurlijk
Ahhh thanks.
Ik had de app laatst verwijderd maar misschien installeer ik em ooit weer
Ik ben ook lekker bezig met Vinted sinds kort. Ik heb ontzettende retailtherapy nodig #blamecorona, maar ik wil niet alles nieuw kopen en ik hou ook wel van vintage. Vinted heeft t allemaal!! Ik heb echt haat aan al die reclamecampagnes van hen, maar ik ben toch voor de bijl gegaan.