Ik heb dus ook maat 43, sorry! ‘S ochtend rond 8 uur kun je volgens mij het beste checken.
@colalight en @Bloem ahh ik voel me altijd de enige met de maat 43 struggle! Wat een rotmaat hè?
Ik ben ook gezwicht. Deze kan mn kat tenminste niet opeten. (i hope)
Ik heb vandaag mijn eerste salaris van m’n eerste echte baan ontvangen. Heb jarenlang gefantaseerd hoe ik een volledig nieuwe garderobe zou aanschaffen van mijn eerste salaris, maar dit is het geworden. Past wel bij het thuiswerken
Leuk een lekker hoor! Moet je nu je nieuw bent alsnog heel de tijd thuis werken? Lijkt mij erg lastig maar dan kan je zeker die heerlijke koffie gebruiken!
Ik had ook altijd een vergelijkbaar plan met mijn eerste salaris. Een nieuwe garderobe, designer bag of schoenen. Maar toen ik eenmaal op mijn rekening keek dacht ik ‘jeeeeezus wat weinig voor al dat harde werken’ en kon ik het het gewoon niet
Ik heb een designer bag gekocht die ik al eeuwen wilde en nu durf ik em niet te gebruiken omdat het dus van mijn eerste salaris was. Het is nooit goed hahah
Wel doen! Zo zonde als je er over een tijd misschien op uitgekeken bent en niet het plezier van het gebruiken hebt gehad
Ja vooral als je naar een specifiek model op zoek bent? Laarzen vooral. Ik moet wel zeggen dat ik vooral Nike, All Stars en Dr Martens draag en die hebben ze gewoon altijd in 43, dus dat bespaart me een hoop frustratie.
En soms denk ik, maar goed ook, want anders had ik een nog veel uitgebreidere schoenencollectie gehad
Rechter en linker vaasje (sostrene grene)
Waxinelichthouder (Olivia Kate)
Olaplex pakketje (via mijn kapster)
Lepels (Ali)
Extra kruidenrekje (meert woood) kan ik eindelijk alle kruiden kwijt.
En er gingen ineens 3 planten dood en zag dat een lokaal tuincentrum planten thuisbezorgde. Dus 3 nieuwe planten.
Jaa fijn dat die merken in elk geval wel “inclusief” zijn voor dames met een grotere maar schoenen. Ik bestel mijn schoenen vaak bij een kleine webshop, zivaano.com. De eigenaresse daarvan worstelde ook altijd met het vinden van mooie schoenen in haar maat en is ze toen maar zelf gaan ontwerpen en laten maken (gaat ook echt van 42 tot maat 45). Zijn wel echt wat duurder, maar wel van goede kwaliteit en er zitten echt wel leuke modellen tussen. Ik heb de veterkistjes ervan en dat zijn echt de chillste schoenen. En er zit altijd een persoonlijk berichtje bij mijn bestelling, dat kan ik ook altijd heel erg waarderen.
Ja helaas werk ik wel ook thuis, maar daarom komt dit ook van pas. Ik drink weinig koffie, eigenlijk alleen buitenshuis, maar mis het nu dus wel.
En ja, ik had toen ik ging studeren ook in mijn hoofd dat ik véél meer zou verdienen dan ik doe (totaal niet realistisch overigens) en dat ik mijn (torenhoge) studieschuld makkelijk terug kan betalen, ‘gewoon paar jaar doorleven als student’ Maar misschien dat ik wel nog iets van kleding oid koop! Wil namelijk voortaan meer gaan investeren in kwalitatieve/duurzame kleding en een capsule wardrobe maken.
Haha ik zag de eerste twee en had al gelijk het idee “dit is van Clarity”
Oeh alles hieraan vind ik leuk!
Heb je een linkje voor die lepels?
Ja heb ik.
@Jeg @Pantalones nog even gauw een vraag over dat fleecevest van Uniqlo, lees in de recensies dat de mouwen erg kort zijn, hebben jullie dat ook?
Je vroeg het niet aan mij maar ik heb hem ook en de mouwen zijn wel vrij kort ja. Alsnog lekker vestje!