En je kan het goed mengen.
Toen ik rood haar had (voor zeg 5 maanden) heb ik het rode nooit opnieuw geverfd door dat spul.
En je kan het goed mengen.
Toen ik rood haar had (voor zeg 5 maanden) heb ik het rode nooit opnieuw geverfd door dat spul.
Ik heb die andere geannuleerd en denk dat ik nu deze ga kopen Bedankt voor de tip!
Dit onder andere bij de woonzweed (verder nog een paar stoelkussentjes, een Variara-ding voor tasjes ed, een plankinzet en wat dingen voor het pegboard). Heb nog wel wat kleinere dingetjes nodig, maar die haal ik wel in de winkel, want heb nog cadeaubonnen liggen. Heb de kosten van 49 euro maar voor lief genomen.
Ik ben vinted koopziek. Ik hoef geen boodschappen te doen omdat ik bij mn ouders ben, dus dan worden het andere dingen
Haha omg ik heb vinted ook ontdekt 2 dagen geleden. Nu 1 bh, 1 jurk en 1 broek verder
Doe ik iets verkeerd bij Vinted ? Want ik zie alleen maar afhaalpunten waar je je bestelling kan ophalen. Het wordt niet thuisgezonden?? Klopt dit???
Heb daardoor dus geen zin om iets te kopen.
Misschien maar beter voor mn portemonnee.
Heb ook nog een no buy
De koper kan zelf aangeven welke verzendmethoden ze willen aanbieden. Ik heb zelf alles om de hoek dus ik kan via alle opties verzenden. En de goedkoopste opties zijn ook dat je ze ergens moet ophalen, PostNL kiezen ze (Nederlanders natuurlijk) vrijwel nooit.
Ik zie dit als ik iets wil kopen. En als de koper heeft aangegeven dat het een groot pakket is staan er andere prijzen bij natuurlijk
Ahhh thanks.
Ik had de app laatst verwijderd maar misschien installeer ik em ooit weer
Ik ben ook lekker bezig met Vinted sinds kort. Ik heb ontzettende retailtherapy nodig #blamecorona, maar ik wil niet alles nieuw kopen en ik hou ook wel van vintage. Vinted heeft t allemaal!! Ik heb echt haat aan al die reclamecampagnes van hen, maar ik ben toch voor de bijl gegaan.
Vijf borduurringen via bol en verkoper Studio koekoek. Het lijkt op elwohe ringen. Zullen we van de week zien of het echt zo is. Gekocht met z’n airmiles bol cadeaukaart. Deze kleur ringen zijn ook bijna op dus komt goed van pas!
Op mijn telefoon dacht ik heel even dat dit nog een luxer forumbadje was maar het is een drinkfontein.
Omdat ik tijdens de eerste lockdown mijn tuin grondig heb aangepakt, ga ik dit jaar een stapje verder met mijn nieuwe hobby.
Een badje voor katten, althans, de mijne klimt totaan d’r oksels in het water
Ik wil een tweede, ook voor boven.
Haha ja bij elkaar was het €86 met verzendkosten (heb ‘m met bewegingssensor gekocht), dus dat vond ik ook wel even slikken. Maar goed, m’n katjes zijn net 6 maanden oud dus hopelijk gaan ze hier echt nog jaaaaaren uit drinken. En ik denk wel echt dat het gezonder voor ze is dan stilstaand water.