Via stockX 
Vijf borduurringen via bol en verkoper Studio koekoek. Het lijkt op elwohe ringen. Zullen we van de week zien of het echt zo is. Gekocht met z’n airmiles bol cadeaukaart. Deze kleur ringen zijn ook bijna op dus komt goed van pas!
Op mijn telefoon dacht ik heel even dat dit nog een luxer forumbadje was maar het is een drinkfontein.
Omdat ik tijdens de eerste lockdown mijn tuin grondig heb aangepakt, ga ik dit jaar een stapje verder met mijn nieuwe hobby.
Een badje voor katten, althans, de mijne klimt totaan d’r oksels in het water 
Ik wil een tweede, ook voor boven. 
Haha ja bij elkaar was het €86 met verzendkosten (heb ‘m met bewegingssensor gekocht), dus dat vond ik ook wel even slikken. Maar goed, m’n katjes zijn net 6 maanden oud dus hopelijk gaan ze hier echt nog jaaaaaren uit drinken. En ik denk wel echt dat het gezonder voor ze is dan stilstaand water.
Mijnes drinkt het liefst uit mijn glas dus besteed je geld lekker aan iets waar jij wel wat aan hebt
ondankbare krengen zijn het 
Ik heb niet deze maar wel een andere fontein, en de eerste dagen keken ze er naar en dachten ze: ja daaaaag. Werd geen druppel uitgedronken, maar na een dag of drie zat de een er met zijn voetje in om het even te checken en daarna begonnen ze eruit te drinken. Nu zijn ze er helemaal blij mee, soms zitten ze er ook gewoon even naar de staren. Zal wel rustgevend zijn…
Dan kun je je voorbereiden, voor hij er staat en ze er niet meteen iets mee doen en je ze al vervloekt 
Hahah thanks! Mijn katten drinken wel graag uit de kraan en zitten ook vaak erbij als ik in bad ga om dan met hun pootjes in het water te spelen, dus ik hoop dat ze ook hier snel aan wennen. Levertijd is wel twee weken, dus voorlopig moeten ze nog even uit een bakje drinken.
Haha één van de katten bij ons ook. En als ik dan een eigenglas voor haar pak hoeft ze het niet.
Omdat ik tijdens al m’n lock-down wandelingen liever een jas heb die iets minder wind door laat
Oh en een new balance sportlegging, incl trekkoord om afzakken te voorkomen maar is uitverkocht, dus geen foto meer te vinden!
Heel mooi! Waar is hij van?