Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Ik heb eens Tommy hilfiger laarzen online bij de Bijenkorf gehaald voor 70% korting. Werden ineens aangevuld. Waren gewoon zwarte korte die heel neutraal waren. Super deal toen :grinning:

1 like

Nieuwe sportschoenen bij Intersport

6 likes

Sweaterjurk van bonprix

is er in meerdere kleurtjes. lijkt me wel handig in het weekend voor op een legging

5 likes

Lekker degelijke aankoop.

41 likes

Love it. Nog altijd superblij met de mijne ook, aesthetically pleasing

Hahaha dit was zo ongeveer mijn hoofdreden om voor deze te kiezen. Als ik dan toch een prullenbak in huis moet hebben… Dan wel eentje die iig mooi is.

2 likes

Deze beauties via vinted :heart_eyes:

31 likes

RICO2.PNG

Twee Rico ringen er bij. met deze ringen heb ik nooit dat ik de stof strakker moet trekken. Twee er bij omdat ik dus met meerdere projecten tegelijk wil werken!

Blauwe is 15cm, roze is 20cm. Via amazon aangeschaft.

8 likes

Ik dacht is leuk voor Valentijnsdag, alleen op de bank :joy:

70 likes

Waar is deze van?

Is deze chips ook daadwerkelijk heet of?

Omdat ik een UK Amazon gift card terugkreeg ipv mijn geld terug, deze middlegrade boeken maar besteld, omdat ik meer in dat genre wil proberen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Niet mijn foto

10 likes

Sentir

Omg die covers! :smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes:

1 like

Over degelijke aankopen gesproken haha
Screen Shot 2021-01-30 at 14.17.51

8 likes

Ugh ja en kijk, onder de dustjackets

Prettyyyy

4 likes

:scream:

Nee, dit wordt een first. Je kan hem 30 dagen uitproberen. Maar moet zeggen dat de recensies wel echt goed zijn dus ik verwacht er veel van haha.

Ik ben ook heel tevreden! Heb al meer dan een jaar elke dag een ketting om en oorbellen in van IB en het ziet er nog steeds super mooi uit.

1 like

Omdat mijn vriend hiermee nu in 4 weken een 20 euro Bol.com bon heeft verdiend:

5 likes