Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Je hebt niet perse een Apple Watch of Fitbit nodig! Je kunt gewoon met je stappen punten verdienen, maar dit werkt dan alleen met Apple Gezondheid, Google Fit of Samsung Health. Dus niet een app als steps bijvoorbeeld.

1 like

550x366 (1)
Huisje voor de pluisjes en dan met name voor de dikke die overal op wil staan en uit het raam probeert te kijken

Spelletje

21 likes

Overbooked vorige week gespeeld, heel simpel en leuk!

1 like

Ik ben benieuwd. Staat een tijd op ons lijstje.

1 like

Heel leuk spel dit! Het lijkt ingewikkeld als je net start, maar het is best wel makkelijk. En er zijn super veel extra spelregels voor als je het eenmaal goed onder de knie hebt.

2 likes

Trui :heart_eyes: via Vinted

16 likes

No clue waarom ik body’s blijf kopen want heb niemand om het aan te showen but still, misschien kweek ik uiteindelijk zelfs wat naaktzelfvertrouwen

40 likes

Maar wel een bepaald verzekeringsproduct van die groep toch?

Super excited over deze hele bestelling. Nu nog de tijd vinden om te lezen.

16 likes

Klopt, maar je kan ook eerst meedoen als Vitality only lid. Dan hoef je nog niet gelijk een verzekering van Ditzo of De Amersfoortse te hebben. Je hebt nadat je lid bent geworden 12 maanden de tijd om een van die verzekeringen af te sluiten.

Voor de FF-boekenclub. En deze erbij gedaan:

8 likes

Heel erg mooi! :heart_eyes: Heb je al eerder iets van ze besteld? En beviel dat?

Nee voor het eerst, dus hoop dat het binnen komt :joy:

Nieuwe vinted aankopen

Het jack is of voor mijn broertje of voor mij

7 likes

Wie is het meisje wel?

De verkoopster. Ik twijfel nu of het wel handig is om de foto’s hier te plaatsen?

Misschien beter om haar onherkenbaar te maken of haar hoofd eraf te croppen.

2 likes

Je hebt gelijk, ga ik doen!

2 likes

Ja dat was idd mijn punt geweest, zij heeft er niet om gevraagd om openbaar op het forum geplaatst te worden :slight_smile:

Edit: ah top

2 likes

Hij was eindelijk weer op voorraad :raising_hand_woman:t2::money_with_wings:

22 likes