Heb je hier per se een fitbit/apple watch voor nodig of kun je ook punten scoren zonder? Ik heb wel een standaard stappenteller op m’n telefoon maar kan me voorstellen dat dat niet voldoende is
Denk dat dat niet lukt, heb ff gekeken:
Edit ligt er aan of je stappenteller synchroniseert met bijv je telefoon health app?
Vergeet niet dat je betaalt met je eigen privacy.
Waar bestel jij Colorpop?
Bij ColourPop zelf
Twee shirtjes, een broek en de rok. Ik geloof dat ik n beetje n panter vibe heb. Voor mij super heftig en ben helemaal geen fashun type dus de kans is aanwezig dat ik het weer terug stuur haha! Maar ik heb net dokter Martens en dacht misschien om te combineren ?
Blij met een dode mus
Bijenkorf had dit ook al met dat hourglass palette, wat zijn dit voor fratsen. Eerst bestel je iets, ben je blij, krijg je twee dagen later een mailtje dat het er niet meer is
Wow wat mooi!
Van welke winkel is dit?
Het onderste setje is van We Are We Wear, het roze setje van Tutti Rouge en de rest is van Asos Design!
Je hebt niet perse een Apple Watch of Fitbit nodig! Je kunt gewoon met je stappen punten verdienen, maar dit werkt dan alleen met Apple Gezondheid, Google Fit of Samsung Health. Dus niet een app als steps bijvoorbeeld.
Huisje voor de pluisjes en dan met name voor de dikke die overal op wil staan en uit het raam probeert te kijken
Spelletje
Overbooked vorige week gespeeld, heel simpel en leuk!
Ik ben benieuwd. Staat een tijd op ons lijstje.
Heel leuk spel dit! Het lijkt ingewikkeld als je net start, maar het is best wel makkelijk. En er zijn super veel extra spelregels voor als je het eenmaal goed onder de knie hebt.
No clue waarom ik body’s blijf kopen want heb niemand om het aan te showen but still, misschien kweek ik uiteindelijk zelfs wat naaktzelfvertrouwen
Maar wel een bepaald verzekeringsproduct van die groep toch?