Hoeft ook niet, als je na een jaar niet die verzekering afsluit wordt je lidmaatschap gewoon beëindigd. Maar dan heb je wel mooi een jaar kunnen lopen voor cadeaubonnen
Ah ja dat bedoelde ik inderdaad, dat had ik er nog bij moeten zeggen. Na 12 maanden stopt je lidmaatschap automatisch als je geen verzekering hebt afgesloten. Maar je moet wel opletten als je bijvoorbeeld cashback op een Apple Watch of Fitbit hebt. Dan kun je de helft van het bedrag namelijk niet meer terugverdienen als je dus na een jaar geen verzekering neemt. Dat is wel goed om rekening mee te houden!
waar kun je je aanmelden terwijl je alleen geen verzekering bij ASR hebt?
@kleinmaargroot Yes hier nog een A.S.R. fan, heb ook mijn eerste 20 euro verdiend! En werkt goed als extra motivatie om toch even deur uit te gaan (en langer te wandelen/hard te lopen)!
En dit allemaal van de Wehkamp (dankzij een cadeaubon)

Chrome cast gekocht. Ik hooooop dat mijn constructie gaat werken want geen HDMI-poort meer over in de tv.
Dan nog Disney+ abo.
Dan kunnen we wel even vooruit met Disney Netflix, prime, en Apple TV
Hoi ben ik weer. Van videoland krijg ik het geluid op mn symfonisk en spotify ook, maar netflix wil me niet lukken. Hoe doe jij dat? Op internet lees ik dat netflix is gestopt met airplay
Oe wat ga je maken?
Jaaa ik heb hem ook gekocht!
Potje voor planten
Gootsteen zeef met een regenboog, want waarom kan een gootsteen niet cute zijn?
De broek.
En bij Glossier de boy brow en cloud paint!

Glossier! Heb je dat rechtstreeks kunnen bestellen via de website? Of zit je niet in NL? Ik wil zo graag een nieuwe Milky Jelly
Deze hoofdband van Granny’s Finest. Al een maand loop ik met rode oren en deze worden gemaakt door oma’s via een project. Te koop online en in een paar kleine winkels door het land.
Sorry, ik kan het rechtstreeks bestellen want ik woon niet in NL!
Ik wist niet dat ik zo’n gootsteenzeefje nodig had, maar ik heb het nodig.