Klopt, maar je kan ook eerst meedoen als Vitality only lid. Dan hoef je nog niet gelijk een verzekering van Ditzo of De Amersfoortse te hebben. Je hebt nadat je lid bent geworden 12 maanden de tijd om een van die verzekeringen af te sluiten.
Heel erg mooi! Heb je al eerder iets van ze besteld? En beviel dat?
Nee voor het eerst, dus hoop dat het binnen komt
Wie is het meisje wel?
De verkoopster. Ik twijfel nu of het wel handig is om de foto’s hier te plaatsen?
Misschien beter om haar onherkenbaar te maken of haar hoofd eraf te croppen.
Je hebt gelijk, ga ik doen!
Ja dat was idd mijn punt geweest, zij heeft er niet om gevraagd om openbaar op het forum geplaatst te worden
Edit: ah top
Hoeft ook niet, als je na een jaar niet die verzekering afsluit wordt je lidmaatschap gewoon beëindigd. Maar dan heb je wel mooi een jaar kunnen lopen voor cadeaubonnen
Ah ja dat bedoelde ik inderdaad, dat had ik er nog bij moeten zeggen. Na 12 maanden stopt je lidmaatschap automatisch als je geen verzekering hebt afgesloten. Maar je moet wel opletten als je bijvoorbeeld cashback op een Apple Watch of Fitbit hebt. Dan kun je de helft van het bedrag namelijk niet meer terugverdienen als je dus na een jaar geen verzekering neemt. Dat is wel goed om rekening mee te houden!
waar kun je je aanmelden terwijl je alleen geen verzekering bij ASR hebt?
@kleinmaargroot Yes hier nog een A.S.R. fan, heb ook mijn eerste 20 euro verdiend! En werkt goed als extra motivatie om toch even deur uit te gaan (en langer te wandelen/hard te lopen)!
En dit allemaal van de Wehkamp (dankzij een cadeaubon)