Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Ik doe het altijd op de automatische piloot haha, maar volgens mij vanaf rechtsboven swipen zodat je helderheid enzo kan aanpassen en dan zie je het AirPlay teken wel. Als het niet lukt, kijk ik morgen even voor je!

Oh het lukt ineens! Haha dankje! Bij videoland en npo is er een knopje intern in de app

Top! Klopt, bij Disney+ ook volgens mij!

1 like

Een mystery box met kleding bij lokaal winkeltje. Ben benieuwd wat erin zit. Het wordt binnenkort geleverd.

5 likes

He ik heb net (door jou hahaha) maat S en M kunnen bestellen. Als ik er een niet pas, wil jij dan?
natuurlijk wel even met de kanttekening dat de bestelling geannuleerrd kan worden…

Oh echt joh! Wat lief dat je aan me denkt, ik zou dan wel geïnteresseerd zijn in de M denk ik! Laat maar weten als je ze binnen hebt

Shirt via vinted. Ik heb deze al in zwart-wit maar deze versie lijkt me ook leuk en past waarschijnlijk bij veel.

Ik gebruikte tot nu toe een staafmixer om deeg te mixen maar dat werkt toch niet ideaal. Hopelijk lukt het nu beter.

6 likes

yes ill let you know! vooralsnog geen bevestiging binnen dus ik zie het annuleren nog wel gebeuren

Ik had vandaag (?) ook iets besteld en heb ook nog geen bevestiging gehad.

deeg of beslag? Want met deeg heb je nog wel deeghaken nodig.

1 like

Bij mijn goedkope Action mixer wel iig. (Prima ding wel voor dat geld)

Het prentje op de handleiding is anders dan op de doos , die haken zijn toch voor deeg of begrijp ik het verkeerd?

Yes!

1 like

Deze superchille trui

Deze oorbellen (verguld)

En het beste via marktplaats:

Niet mijn foto’s, maar een glas in lood raam wat nog helemaal intact is. Zooo gaaf! Meestal heb je dan alleen vierkante en rechthoekige vormen maar deze ohhh. Verliefd.

42 likes

Dankzij @Soy.peor !

8 likes

Jaa leuk dat je ze gekocht hebt !

1 like

Nu alleen projecten verzinnen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Je haakt toch? Misschien een vestje of het Harry styles vestje ahah

1 like

Jaa zijn wel de goede kleuren!

1 like

9 likes