Hoi ben ik weer. Van videoland krijg ik het geluid op mn symfonisk en spotify ook, maar netflix wil me niet lukken. Hoe doe jij dat? Op internet lees ik dat netflix is gestopt met airplay
Oe wat ga je maken?
Jaaa ik heb hem ook gekocht!
Potje voor planten
Gootsteen zeef met een regenboog, want waarom kan een gootsteen niet cute zijn?
De broek.
En bij Glossier de boy brow en cloud paint!

Glossier! Heb je dat rechtstreeks kunnen bestellen via de website? Of zit je niet in NL? Ik wil zo graag een nieuwe Milky Jelly
Deze hoofdband van Granny’s Finest. Al een maand loop ik met rode oren en deze worden gemaakt door oma’s via een project. Te koop online en in een paar kleine winkels door het land.
Sorry, ik kan het rechtstreeks bestellen want ik woon niet in NL!
Ik wist niet dat ik zo’n gootsteenzeefje nodig had, maar ik heb het nodig.
Ik doe het altijd op de automatische piloot haha, maar volgens mij vanaf rechtsboven swipen zodat je helderheid enzo kan aanpassen en dan zie je het AirPlay teken wel. Als het niet lukt, kijk ik morgen even voor je!
Oh het lukt ineens! Haha dankje! Bij videoland en npo is er een knopje intern in de app
Top! Klopt, bij Disney+ ook volgens mij!
Een mystery box met kleding bij lokaal winkeltje. Ben benieuwd wat erin zit. Het wordt binnenkort geleverd.
He ik heb net (door jou hahaha) maat S en M kunnen bestellen. Als ik er een niet pas, wil jij dan?
natuurlijk wel even met de kanttekening dat de bestelling geannuleerrd kan worden…
Oh echt joh! Wat lief dat je aan me denkt, ik zou dan wel geïnteresseerd zijn in de M denk ik! Laat maar weten als je ze binnen hebt
Shirt via vinted. Ik heb deze al in zwart-wit maar deze versie lijkt me ook leuk en past waarschijnlijk bij veel.
Ik gebruikte tot nu toe een staafmixer om deeg te mixen maar dat werkt toch niet ideaal. Hopelijk lukt het nu beter.
yes ill let you know! vooralsnog geen bevestiging binnen dus ik zie het annuleren nog wel gebeuren
Ik had vandaag (?) ook iets besteld en heb ook nog geen bevestiging gehad.