Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Ze kijkt ons ook steeds indringender aan :eyes::eyes:

18 likes

Dit geweldige kaartje zit eraan. :heart:

37 likes

ZO schattig.

1 like

@Itsu dank voor de tip zeg, ik heb net ook de zwarte besteld! super leuke laars.

2 likes

Voor vriend en voor mij. We hopen volgende week te kunnen schaatsen! (bij Scapino met korting nu, dikke tip)

19 likes

Beetje late reactie haha, maar wat vind je van de flavor thesaurus? Ik twijfel nog tussen die en acid, salt, fat heat.

Oh dit helpt! Super bedankt, ga hem gewoon bestellen.

1 like

Ik heb ze allebei, en vind ze wel heel verschillend.
De flavor thesaurus (ik heb em in het Engels) is echt heel vrij met veel info over smaakcombinaties. Soms een klein receptje in de tekst, maar veelal verhalen van oorsprong, restaurants of gerechten die een bepaalde combi hebben.
Salt, fat, acid, heat is echt in 2 delen geschreven. Eerste deel in de achtergrond informatie achter de technieken, hoe te gebruiken. Zitten ook smaakwielen in trouwens, maar dan op type keuken en dus bronnen van zout, vet en zuur. Het tweede deel is recepten, en gebruik ik nu heel veel. Hierin word je wel aangemoedigd te experimenteren met de technieken die je dan kan. Maar is wel veel meer guided dan de smaakbijbel.
Ik ben fan van allebei, en dan wil ik er ook nog de kookbijbel bij aanraden (ook van Niki Segnit). Dan hoef je bijna geen ander kookboek meer te kopen zoveel basistechnieken & smaken je dan kent. :wink:

3 likes

Het is fijn om een heks te zijn. E8 by Miista via De Bijenkorf :joy: :lying_face:

30 likes

Ooooh deze zijn zo mooi! Zijn ze ook met suede? Ik heb sneakers met lichtroze suede en ze waren na 1 keer vies. Krijg ze zelfs met zo een borsteltje, gom, stukje brood,… niet meer proper dus ik draag ze niet meer :sweat_smile: zo zonde!

1 like

ZO blij :heart_eyes:

Heeft iemand nog tips voor hoesjes? Ik koop al jaren hoesjes via ali, maar wil daar eigenlijk nu niet op wachten.

20 likes

Redbubble of Etsy! Supermooie kleur trouwens :heart_eyes:

1 like

Ik ben een basic bitch wat betreft iphonehoesjes en heb er meerdere van tech21. :slight_smile: Gewoon in leuke kleuren.

1 like

Dat bruine is denk ik suède! Krijg ze morgen binnen!

1 like

au, wel duur als je gewend bent aan ali :joy: maar heb er toch maar een besteld.

@Foucher Helaas te lange verzending. Wel superleuke hoesjes! Ga redbubble ff opslaan voor als ik op mn basic hoesje ben uitgekeken.

& @Itsu hebben jullie ze al binnen? Hoe zitten ze? Met aankomend winterweer wil ik ze ook bestellen :yum:

Ik bestelde via Amazon

1 like

Oh was ook een goede geweest en een stuk goedkoper :sweat_smile: Vergeet steeds dat amazon nl nu ook bestaat.

Voor de kleine Elsa fan

8 likes

9 likes