Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

deeg of beslag? Want met deeg heb je nog wel deeghaken nodig.

1 like

Bij mijn goedkope Action mixer wel iig. (Prima ding wel voor dat geld)

Het prentje op de handleiding is anders dan op de doos , die haken zijn toch voor deeg of begrijp ik het verkeerd?

Yes!

1 like

Deze superchille trui

Deze oorbellen (verguld)

En het beste via marktplaats:

Niet mijn foto’s, maar een glas in lood raam wat nog helemaal intact is. Zooo gaaf! Meestal heb je dan alleen vierkante en rechthoekige vormen maar deze ohhh. Verliefd.

42 likes

Dankzij @Soy.peor !

8 likes

Jaa leuk dat je ze gekocht hebt !

1 like

Nu alleen projecten verzinnen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Je haakt toch? Misschien een vestje of het Harry styles vestje ahah

1 like

Jaa zijn wel de goede kleuren!

1 like

9 likes

Zou alleen al voor voor de cover dit boek willen hebben.

4 likes

Chromecast, met kerst cadeaukaart van werk gekocht. Geinspireerd door @Madam-Mikmak . kan ik eindelijk in de slaapkamer ook prime kijken en daarna misschien ook Hayu met real housewives verder kijken

4 likes

Broek

19 likes

allemaal van norah :smiley:

9 likes

Ik heb hem aan de praat gekregen! Direct D’r. Dolitle met mijn dochter gekeken vanmiddag.
En het is een heel klein ding eigenlijk. Hahaha

1 like

3 trainingspakken van de Zara. Heb sinds corona al meer joggings dan gewone kleding gekocht, wordt stilaan problematisch :redface:

9 likes

Weet iemand wanneer de zara wordt bijgevuld online? Ik heb een jas gezien die ik graag wil :heart_eyes:

Ja dat doe ik idd en dan is die er 1sec in mijn maat en kan het weer niet in mijn mandje😡

Gelukt! Niet in het zwart maar mooi beige is niet lelijk. Perfect voor aankomende dagen als het ijskoud wordt

9 likes