Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Mijn Nikes gingen kapot en ik zag deze laatst hier voorbij komen, vind ze echt mooi! Hopelijk passen ze, een halve maat kleiner dan normaal :crossed_fingers:t2:

18 likes

Ik heb gemerkt dat dingen ook regelmatig al zijn aangevuld voordat je überhaupt een mail hebt gehad. Mijn tactiek is daarnaast dus heel vaak kijken en refreshen

Bijna verhuizen, dus we hebben wel wat extra/nieuwe spulletjes nodig;

Brabantia sort&go vuilbakje

image
keukenweegschaal Soehnle

image
Snijplanken Joseph Joseph

Pannenset Zwilling

18 likes

Ergonomische muismat want ik word oud en mijn lichaam vindt het thuiswerken matig.

Benieuwd naar deze en of mijn zware haar hier ook meer volume van krijgt.

Fijnste droogshampoo ever

10 likes

Deze wanten. Ik heb steeds zulke koude handen door mijn handschoenen heen. Alleen ben ik voor looks gegaan ipv functionaliteit. Dat bont wordt natuurlijk helemaal goor als het regent.

10 likes

Mochten ooit de winkels weer opengaan. Bij de Episode kan je leren wanten kopen die gemaakt zijn van oude leren (be)kleding? en die zijn lekker warm en fijn geprijsd. Al zijn deze ook leuk :wink:

2 likes

De kleuren zijn wel anders in het echt. Veel blauwer en zoeter. Ik denk dat er daarom zo vaak weer maten online komen. Ik vind ze nog steeds leuk, maar moest er wel aan wennen.

Eigen foto

9 likes

Wow wat een verschil. Maar ik vind ze wel leuk :grinning:

1 like

Oh maar dat vind ik juist wel wat hebben! Springen er wel uit qua kleur zo haha!

1 like

Gelukkig! Ja ik vind ze ook leuk hoor, maar ik dacht wel huh zijn dit dezelfde?

2 likes

Echt een mega fijne broek!

3 likes

Ze kijkt ons ook steeds indringender aan :eyes::eyes:

18 likes

Dit geweldige kaartje zit eraan. :heart:

37 likes

ZO schattig.

1 like

@Itsu dank voor de tip zeg, ik heb net ook de zwarte besteld! super leuke laars.

2 likes

Voor vriend en voor mij. We hopen volgende week te kunnen schaatsen! (bij Scapino met korting nu, dikke tip)

19 likes

Beetje late reactie haha, maar wat vind je van de flavor thesaurus? Ik twijfel nog tussen die en acid, salt, fat heat.

Oh dit helpt! Super bedankt, ga hem gewoon bestellen.

1 like

Ik heb ze allebei, en vind ze wel heel verschillend.
De flavor thesaurus (ik heb em in het Engels) is echt heel vrij met veel info over smaakcombinaties. Soms een klein receptje in de tekst, maar veelal verhalen van oorsprong, restaurants of gerechten die een bepaalde combi hebben.
Salt, fat, acid, heat is echt in 2 delen geschreven. Eerste deel in de achtergrond informatie achter de technieken, hoe te gebruiken. Zitten ook smaakwielen in trouwens, maar dan op type keuken en dus bronnen van zout, vet en zuur. Het tweede deel is recepten, en gebruik ik nu heel veel. Hierin word je wel aangemoedigd te experimenteren met de technieken die je dan kan. Maar is wel veel meer guided dan de smaakbijbel.
Ik ben fan van allebei, en dan wil ik er ook nog de kookbijbel bij aanraden (ook van Niki Segnit). Dan hoef je bijna geen ander kookboek meer te kopen zoveel basistechnieken & smaken je dan kent. :wink:

3 likes

Het is fijn om een heks te zijn. E8 by Miista via De Bijenkorf :joy: :lying_face:

30 likes