Ooooh deze zijn zo mooi! Zijn ze ook met suede? Ik heb sneakers met lichtroze suede en ze waren na 1 keer vies. Krijg ze zelfs met zo een borsteltje, gom, stukje brood,… niet meer proper dus ik draag ze niet meer zo zonde!
ZO blij
Heeft iemand nog tips voor hoesjes? Ik koop al jaren hoesjes via ali, maar wil daar eigenlijk nu niet op wachten.
Redbubble of Etsy! Supermooie kleur trouwens
Ik ben een basic bitch wat betreft iphonehoesjes en heb er meerdere van tech21. Gewoon in leuke kleuren.
Dat bruine is denk ik suède! Krijg ze morgen binnen!
au, wel duur als je gewend bent aan ali maar heb er toch maar een besteld.
@Foucher Helaas te lange verzending. Wel superleuke hoesjes! Ga redbubble ff opslaan voor als ik op mn basic hoesje ben uitgekeken.
Ik bestelde via Amazon
Oh was ook een goede geweest en een stuk goedkoper Vergeet steeds dat amazon nl nu ook bestaat.
Kruidvat voor tussentijd. Wel heel saai doorzichtig maar met alles erop en er aan.
Hoesje
Glaasje
Glaasje voor camera
Etc
€10 of €12
Wist niet eens dat er ook een glaasje voor je camera bestond. Zou dat geen slechtere kwaliteit van foto’s opleveren? Screenprotector hebben ze niet voor iPhone 12 daar, maar hoop die te kunnen laten plaatsen als de winkels voor afhaal open zijn.
Bedankt voor je uitleg! De twee anderen gaan op m’n lijstje, dan begin ik nu gewoon met flavour thesaurus. Ik wil uiteindelijk inderdaad ook gewoon meer weten hoe smaken enzo samengaan en zelf recepten kunnen maken/ aanpassen. Ben heel benieuwd of dat gaat lukken haha. Vind het altijd zo knap als ik koks dat zie doen, gewoon out of the blue met een gerecht komen.
Edit: zie nu je naam, superleuk haha.
Hahaha dankje!
En dat moet zeker lukken met deze! Pak em er ook bij idd als ik aan het koken ben en denk: goh wat kan hier nog bij of anders?
@Navi Hoop dat je het niet erg vindt dat ik je hier tag! Weet niet in welk topic dit hoort maar was benieuwd of je nog tips hebt voor het boetseren met klei? Ben net begonnen en nog wat zoekende!
Vind ik niet erg hoor, er is ergens wel een knutsel topic maar ik zie em zo snel ook niet.
Hmm misschien op Pinterest of met klei/keramiek gerelateerde hashtags inspiratie zoeken op bijvoorbeeld instagram qua wat je leuk lijkt om te maken?
En verder gewoon doen denk ik haha, ik heb altijd een bakje water staan, een schil mesje, satestokje, deegroller en een setje van die tools waarmee je ook fondant kunt bewerken, lekker amateuristisch, maar daarnaast gebruik ik alleen m’n handen haha.
Ik schuur vaak iets nog even als het is uitgedroogd. Spoel ook vaak even na met water of een vochtig doekje en dep dan droog met bijvoorbeeld keukenpapier. (Dan is al het stof eraf en vooral als ik van meerdere kleuren een marble effect maakt worden de kleuren dan weer intenser)
Verder als je iets hebt gemaakt en nadat t al even staat toch denkt, nee niet blij, dan kun je het even in een bak water leggen, dan water eruit laten lopen en flink vochtig in Tupperware afgesloten bewaren dan kun je de dag erna gewoon opnieuw beginnen.
Je mag ook altijd een dm sturen naar m’n insta hoor als je iets wilt weten over iets wat ik heb gemaakt!
Is het de 12 mini? Ik heb een groen pela hoesje op overschot. Die zou mooi bij de mint kleur passen.