Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Ik heb ook dat massagekussen van @August gekocht maar ik ga m terug sturen. Vind m saai en had er door alles wat ik er hier over heb gelezen meer van verwacht

2 likes

Ik hoor ook graag hoe de joggingbroek is! :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Ik heb hetzelfde figuur en ik heb het opgegeven. Het mom jeans effect lijkt bij mij weg te zijn doordat die broeken alsnog strak zitten bij mijn bovenbenen.zo jammer

1 like

Ja dat heb ik idd ook! Maar ben al blij dat ze niet zo onnoemelijk strak zitten. Stretch skinny jeans zit dan vaak wel fijn maar ziet er gewoon niet zo mooi uit bij mezelf, bijna alsof die zou knappen :sweat_smile:

Het spijt me

Het is oké :rose:

Spaart me weer €50,- :star_struck:

3 likes

Ben wel blij met het kussen (ik heb haar Roxy genoemd) maar ook onlangs op iemands aanraden hier de massage gun gekocht. Vind ik nog wel lastig te gebruiken

2 likes

Via Etsy!

30 likes

Dit probleem heb ik ook! Tot ik op de perfecte broek van weekday stootte!! Misschien het proberen waard?

6 likes

Voor man, die zocht nog een mok voor op kantoor, gelijk voor valentijn :grin:

32 likes

Deze bh van Marks&Spencer, nu maar 15 euro en zit heel mooi!
Jammer van de slechte beoordeling van anderen maar van mij krijgt ie een dikke 10😅

13 likes

En ik haat mezelf om deze aankoop, maar bij een bepaald aankoopbedrag kreeg je 4 gratis mini’s dus besloot ik 2 onnodige producten te kopen (heb eigenlijk nooit highlighter of oogschaduw op).

En via Vinted

17 likes

Die laarzen zijn geweldig. Van welk merk? :slight_smile:

1 like

Van Edited, model heet Riane

1 like

Waar is de stoel van?

Via Bol, te vinden via Clp Deli. Zit prima en nu niet zo’n lelijk oud donker gevaarte in de woonkamer (daar staat onze computer).

4 likes

Hopelijk helpt dit om overzicht te krijgen!

11 likes

Omg dat Pak!!! Weet je waar die van is?

1 like

Heuj dat lijkt handig! Waar koop je dit?

20210206_150107

15 likes