Nee de gewone!
Yesss hier ook! Halve maat kleiner kan nog nét
Aaah chill! Mijn maat was in de ochtend niet op voorraad en in de avond ineens wel, nog nooit zo snel betaald
Op aanraden van @George deze bureaustoel voor mijn vriend besteld (Office Centre), gezien de oude van ellende haast uit elkaar valt.
Oh wil je laten weten of de broek fijn is? Ik kan ook wel weer een nieuwe gebruiken
Heeft iemand ervaring met de levi’s mom jeans en zo ja, welke jeans vind je nog fijn?
Ik heb bredere benen en in verhouding een slankere buik en niets past fijn ook de high wasted tapered van levi’s vind ik fijn
Heb zonet 5 verschillende broekmodellen in verschillende maten besteld en werkelijk niets zit goed qua verhoudingen
Levi’s weet ik niet maar ik heb hetzelfde. Ik vind de broeken van Monki, H&M en Gina tricot fijn hiervoor.
Van de h&m droeg ik een tijd de shaping jeans maar vind die toch te skinny zitten voor me, waardoor mn bredere benen nog meer opvallen naar mijn idee. Welk model vind je fijn?
Everlane curvy straight
Ik heb ook dat massagekussen van @August gekocht maar ik ga m terug sturen. Vind m saai en had er door alles wat ik er hier over heb gelezen meer van verwacht
Ik hoor ook graag hoe de joggingbroek is!
Ik heb hetzelfde figuur en ik heb het opgegeven. Het mom jeans effect lijkt bij mij weg te zijn doordat die broeken alsnog strak zitten bij mijn bovenbenen.zo jammer
Ja dat heb ik idd ook! Maar ben al blij dat ze niet zo onnoemelijk strak zitten. Stretch skinny jeans zit dan vaak wel fijn maar ziet er gewoon niet zo mooi uit bij mezelf, bijna alsof die zou knappen
Het spijt me
Het is oké
Spaart me weer €50,-
Ben wel blij met het kussen (ik heb haar Roxy genoemd) maar ook onlangs op iemands aanraden hier de massage gun gekocht. Vind ik nog wel lastig te gebruiken